וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחזרת: קנדל ג'נר החליפה אקס אחד באחר לכבוד משחק הסופרבול

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 11:32

נראה שכוכבת הריאליטי והדוגמנית קנדל ג'נר מיצתה את הראפר באד באני ובמקום ללכת לחפש בחור חדש היא החליטה להעלות מהאוב בחור ממנו נפרדה לפני שנתיים ולבלות איתו במהלך אירוע הספורט הגדול בתא היוקרתי של אחותה הגדולה. וואלה! סלבס איכות הסביבה

יש מצב שהשמחה על כך שכוכבת הריאליטי והדוגמנית, קנדל ג'נר, סיימה את פייז הכדורסלנים שלה הייתה מוקדמת מידי כי נראה כאילו היא חוזרת לסורה אחרי הפרידה מהראפר איתו הייתה בזוגיות עד לפני כמה חודשים, באד באני.

הספקולציות על הקאמבק של ג'נר לאקס, הכדורסלן דווין בוקר, החלו אחרי סטורי אחד שהעלתה בתו של איש העסקים מייקל רובין מאירוע הסופרבול בתמונה שהפכה ויראלית, לא רק בזכות העובדה שאושיית הרשת וויל מרקיס נראה ישן במהלך המשחק הגדול של השנה ועוד בתא של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, אלא גם בגלל העובדה שרואים את בוקר מאחוריהם.

מי שלא הגיע לתא של אחותה הגדולה של ג'נר היה באד באני, ששמועות טענו לפני כן שהם חזרו אחד לזרועות השנייה אחרי שנצפו מבלים יחד לאחרונה אחרי הפרידה, אך נוכחותו של הכדורסלן מסבירה את ההיעדרות של הראפר שבור הלב שהיה באותו האיצטדיון אבל במקום שונה לחלוטין. בוקר אמנם לא היה עם אף אחד לידו באותו הרגע אבל בואו לא נשכח מי שכרה את החדר ממנו הוא צפה במשחק.

וואלה! סלבס חזרה לאקס רק כדי להיפרד ממנו אחרי יומיים כי הוא סירב לשלם על אקסטרה גוואקמולה בבוריטו שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully