וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות נקמה? האקס של קנדל ג'נר מצטלם עירום באמבטיה

עודכן לאחרונה: 3.2.2024 / 18:43

הראפר הלטיני באד באני משתף בסשן תמונות אינטימיות בלשון המעטה - ואיך נסכם? הרבה בועות, מעט בגדים. יש מצב זה מסר מוסתר לאקסית? וואלה! סלבס איייי פאפי

נראה שבאד באני, הראפר הפורטוריקני שהצליח לכבוש את ליבה של קנדל ג'נר במשך כמה חודשים טובים, בילה בנעימים (נעים מדי) את סוף השבוע האחרון כשהחליט לחלוק כמה רגעים מעוד אמבטיית בועות שגרתית.

הזמר הלטיני בן ה-29 שיתף סשן תמונות אותן העלה לחשבון האינסטה ביום שישי האחרון. מדובר במספר תמונות סלפי מקרוב, בהן נראה רטוב, לח ומיוזע בזמן שיושב לו באמבטיה - כמובן ללא בגדים, בתוספת פריים מעט מסוכן בלשון המעטה בו רואים את החלק התחתון של גופו שקוע חלקית במים.

הראפר באד באני באמבטיה. מסך אינסטגרם badbunnypr, צילום מסך
לא בקטע של להחפיץ או משהו, אבל אייייי פאפיטו/צילום מסך, מסך אינסטגרם badbunnypr

זה לא שוואלה! סלבס התמקדה יותר מדי, אך לא יכלנו שלא להיתקע ולשהות כמה רגעים על התמונה שהסעירה את הרשת, בכל זאת מישהו חייב לסקר את הפוזה לא?? בשביל זה אנחנו כאן. באד באני השתמש ב"אסטרטגיית הבועות" כדי לכסות את מפשעתו וכל מה שנשאר זו הצצה למספר שיערות סוררות והקעקועים על הירך הימנית, לצד טייטל קצר לקרוסלת התמונות: "baño", שפירושו "חדר אמבטיה" בעברית.

הפוסט המפתה מגיע כחודשיים אחרי הדיווחים על הפרידה מהדוגמנית המצליחה, "חברים לא מופתעים שקנדל ובאד באני נפרדו", אמר אז מקורב ל- Us Weekly. בחודש דצמבר האחרון דווח כי הזוג הלוהט פיצל כוחות, לאחר חשדות נוספים של העוקבים ברשתות החברתיות. זאת לאחר שהשניים לא נראו יחד כבר תקופה ארוכה ובין היתר בחופשה הסופר מתועדת של ג'נר באספן - כשהראפר הלטיני כלל לא נמצא בסביבה. שמותיהם של שתי האושיות נקשרו לראשונה בפברואר 2023, כשלאורך הקשר דאגו לשמור על הרומנטיקה שלהם פרטית למדי, מלבד כמה יציאות ציבוריות נדירות.

וואלה! סלבס נכנסת לאמבטיות חמות רק אם הנרות מסביב אכילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully