וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההכחשות: האם מריל סטריפ מנהלת רומן עם מרטין שורט?

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:54

השחקנית ההוליוודית האהובה, מריל סטריפ, נתפסה במצלמת הפפראצי כשלצידה לא אחר מהקולגה, מרטין שורט, למרות שהוא הכחיש מערכת יחסים רומנטית בין השניים. וואלה! סלבס פרק ב'+

הגירושים של הכוכבת ההוליוודית מריל סטריפ עדיין טריים מאוד, אבל האם זה מונע ממנה להמשיך הלאה עם הקולגה ב"רק רוצחים בבניין", מרטין שורט? מצלמת הפפראצי תפסה אותם במהלך השבוע שעבר (רביעי) בזמן שהשניים יצאו יחד מארוחת ערב במסעדת "Giorgio Baldi", שבסנטה ברברה, בבילוי שנראה מחוייך במיוחד.

עוד בתחילת הקלחת סביב השחקנים יצאו מקורבים אליהם וטענו שהם: "חברים טובים בלבד, ולא יותר מזה". אם זה לא הספיק כדי לכבות את התקווה של רבים, שורט התראיין בכבודו וגם העביר את אותו המסר: "אנחנו לא זוג, רק חברים קרובים", סיפר בזמנו לפודקאסט, "Club Random".

השחקן הסביר למה הוא מבין את החשדות של הציבור: "אין דבר חזק יותר מפאוור קאפל בהוליווד. זה עבד לטום קרוז וניקול קידמן ולבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי". מי שהיו פחות מרוצים הם הגולשים: "אני יודע שהם לא בזוגיות, אבל ממש בא לי שהם יהיו ביחד", כתב גולש מפרגן שקיבל חיזוק מטוקבקיסטית נוספת: "אני צריכה שהשמועות האלה יהיו אמיתיות, העולם במקום ממש אפל עכשיו ואני מאמינה שלדעת שהם שוכבים יתן לנו מוטיבציה".

וואלה! סלבס חשבה על לצאת עם קולגה עד שהיא הבינה שזה דורש ממנה גם לצאת מהבית, בסוף החליטה לוותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully