וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכבוד? קניה ווסט התחנן בפני המעריצים של טיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 9:48

הסוויפטיז לא אוהבים את הראפר הבעייתי קניה ווסט, בלשון המעטה, מה שגרם להם לקרוא תיגר על האלבום החדש שלו בעזרת השירים של הזמרת ביונסה והביא אותו להתחנן בפניהם: "אני לא האוייב שלכם". וואלה! סלבס גלגל מסתובב לו

הפוסט של קניה ווסט למעריצים של טיילור סוויפט. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של קניה ווסט למעריצים של טיילור סוויפט/צילום מסך, אינסטגרם

העבר הסבוך והמסוכסך של הראפר הבעייתי קניה ווסט עם הזמרת טיילור סוויפט נמשך כבר יותר מעשור והגיע לרמות שפלות כמו בובת השעווה העירומה של סוויפט שהציג ווסט בקליפ לשיר שלו "Famous". מעריציה השרופים של הזמרת, הסוויפטיז כמובן, לא סולחים וממש לא שוכחים את מה שהעביר את הכוכבת אותה הם מכנים ברשתות "אמא", מה שמסביר את הנחישות שלהם להגן עליה ולנקום בראפר.

הפעם הם ראו שהשירים החדשים של הזמרת ביונסה מתחרים צמוד לשירים מהאלבום החדש של ווסט, מה שהוביל אותם לעודד את קניית המוזיקה שלה כדי שתנצח אותו במצעד ההשמעות אחרי שטענו שירד עליה בסטורי שהעלה.

ווסט לא התעכב יותר מידי, כנראה עם הבנה לכוחן של הסוויפטיז והעלה פוסט ארוך לחשבון האינסטגרם שלו והתמסכן, אולי בניסיון לקבל מהן אמפתיה כדי שיפסיקו: "כשאמרתי ה- Jesus Bitch החדשה אפילו לא חשבתי על טיילור. הייתה שורה שלמה לפני כן אבל אני מעריך את יחסי הציבור החינמיים".

הפוסט של קניה ווסט למעריצים של טיילור סוויפט. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של קניה ווסט למעריצים של טיילור סוויפט/צילום מסך, אינסטגרם

"ליל ווין מזכיר את טרוויס קלסי ב- VULTURES 2, האלבום הזה הוא סופר חיובי וכיפי ועל ניצחון. שנה שעברה הייתה מאוד קשה בשבילי, בשביל אשתי, בשביל הילדים שלי, ובשביל החברים והמשפחה. הוחרמתי ממלונות, נזרקתי מחברות ואפילו אסרו עליי לאכול במסעדות מסויימות"., הודה ווסט.

הראפר המשיך וסיפר על הריב שלו מול חברות הסטרימינג השירים שלו: "כולם ראו איך VULTURES 1 ירד מפלטפורמות כדי להגביל את מספר ההשמעות של השבוע הראשון. זה הזכיר לי את היחס המגעיל שהאנשים שלי קיבלו בגלל צבע העור שלהם. תזכרו שהייתי בצד של טיילור כשסקוטר קנה את גרסאות המאסטר לשירים שכתבה מאחוריה הגב שלה".

"היא וביונסה הן השראות גדולות לכל המוזיקאים אנחנו תמיד אומרים שהן מצליחות למכור את כל הכרטיסים לכל ההופעות והסרטים שלהן. בנוסף, אני בטוח שהייתי יותר לעזר בקריירה של טיילור סוויפט מאשר הזקתי לה. לכל המעריצים של טיילור סוויפט, אני לא האוייב שלכם, אבל אני גם לא החבר שלכם חחחח", ניחוש פרוע, אבל הם בטח גם לא רוצים להיות חברים שלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קניה ווסט טיילור סוויפט. GettyImages, עיבוד תמונה
קניה ווסט טיילור סוויפט/עיבוד תמונה, GettyImages

"אשתי מעולם לא הייתה בסופרבול אז רציתי ללכת ולהינות, היה לנו יום כל כך כיף. אה, ולשאק גדלתי עלייך אני אשמח להסתובב איתך ועם ג'יימי מתישהו, ג'יימי סלטר היא כמו דמות אב בשבילי. התקשורת אולי שולטת בנראטיב אבל האנשים אמרו את שלהם", חתם במחאה ועל הדרך גם סתר את השמועה על על שסוויפט דאגה להעיף אותו מאירוע הספורט הגדול.

וואלה! סלבס לא מצליחה לשלוט על עצמה ובטח שלא על הנארטיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully