וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעסק והתרסק: האם טיילור סוויפט העיפה את קניה מהסופרבול?

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 12:00

עבר יותר מעשור מאז התפרץ הראפר ומעצב האופנה השנוי המחלוקת קניה ווסט לבמה וגנב לזמרת טיילור סוויפט את מה שהיה הרגע הגדול שלה. אבל האם יש מצב שלמרות מרחק הזמן היא לא שכחה וממש לא סלחה? וואלה! סלבס מגורשת מגורשת מגורשת

קניה ווסט טיילור סוויפט. GettyImages, עיבוד תמונה
קניה ווסט טיילור סוויפט/עיבוד תמונה, GettyImages

אם חשבתם שלקחת מכונת זמן והגעתם בטעות חזרה ל- 2008, הכל טוב זה לא מקרה, אבל נראה שכוכבת הפופ טיילור סוויפט לא שוכחת ולא סולחת לראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת, קניה ווסט, כי יש מי שטוען שהיא דאגה להעיף אותו מאירוע הסופרבול הגדול.

מי שהיה שחקן ב- NFL, ברנדון מרשל, התארח בפודקאסט "Paper Route" ובו הוא טען שווסט רכש כרטיסים למושב שממוקם צמוד לתא בו ישבה סוויפט עם החברים, משפחה וסלבס נוספים. כמובן שהיא פחות התחברה לרעיון ועל פי מה שאמר מרשל, גם דאגה שיעיפו אותו משם. לפני שתתלהמו בעד או נגד כל אחד מהצדדים, לא בטוח כמה אפשר לסמוך על הבחור, שבמהלך הסיפור שלו התבלבל בין הזמרת לכוכבת אחרת, קייטי פרי, שבכלל לא נכחה בסופרבול.

"אז קניה ווסט הגיע לסופרבול. קניה ווסט קנה כרטיסים בדיוק מול התא של קייטי פרי ככה שכל פעם שיראו את קייטי פרי, הפרצוף של קניה גם יהיה שם. הייתה לו מסכה עם לוגו עליה", טען שחקן הפוטבול לשעבר ואז תיקן את עצמו: "סליחה טעות שלי, טיילור סוויפט".

"אז טיילור סוויפט מתעצבנת, בום בום היא עושה כמה שיחות, כולם מעורבים. מעיפים אותו מהאיצטדיון. הוא ניסה למנף את הפרסום שלה לטובתו. זה מה שהוא ניסה לעשות, הוא ניסה לשבת ליד טיילור סוויפט". למרות שמדובר בתה לוהט, נרענן ונגיד שוב שלא בטוח עד כמה אמת יש בו, בעיקר אם מתחשבים בעובדה שהראפר צולם עם אשתו במהלך המשחק.

אם כבר מדברים על אשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, חשוב לציין שהתחילו רחשים סביבה ומקורב לשניים אפילו מספר על ריב ענק שהיה להם בגלל שיר אנטישמי נוסף שהוציא הראפר : "אני עדיין משוגע, עם מאניה דיפרסיה, אנטישמי ואני עדיין המלך", נאמר בסינגל החדש מתוך האלבום.

על פי המקורב לסנסורי, היא הייתה פחות מרוצה מהיציאה הדוחה הזאת וסירבה להגיע לאירועים שתוכננו איתו לקידומו של השיר בניו יורק אחרי ששמעה אותו: "הריב שלהם ביום שישי היה בגלל שקניה איבד את זה אחרי שהם חתכו את השיר עם המילים המגעילות שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"ביאנקה ניסתה להגיד לו שהם לא צריכים להוסיף עוד מילים כאלה אחרי מה שקרה עם השיר הראשון בדובאי והאש שהם חטפו. הוא מוציא את כל הכעס שלו על ביאנקה כי פיזית אין לו אף אחד אחר. הוא משתמש בה ליחסי ציבור בחינם, שם אותה על הקאבר של האלבום שלו, משתמש בה כדי לדגמן את הבגדים שלו והיא נותנת לזה לקרות", הטיח המקורב לסיכום.

וואלה! סלבס ניסתה לשלוט בחולדה שהתנחלה לה בדירה אך ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully