וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכעיס את הדוכסית? אביה של מייגן מרקל שולח איחולים למלך צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 12:29

אם יש מישהו שיקפוץ על ההזדמנות לברך את המלך החולה ולגרום לעוד כמה לחצים בחזה לבתו, זה בדוק יהיה תומס מרקל, אביה של הדוכסית מסאקסס - שמצליח להפתיע אותנו כל פעם מחדש. וואלה! סלבס דדי אישיוז

מייגן מרקל; תומס מרקל. GettyImages
רד ממנה אחינו/GettyImages

תומס מרקל, אביה של מייגן הדוכסית שהצליחה להשתחל למשפחת המלוכה הבריטית, הולך על סבב שני בגרימת לחצים בחזה לבתו - כשהחליט לשלוח איחולי בריאות ותמיכה למלך צ'ארלס בעקבות הבשורה המרה שהתפרסמה אמש על אבחון סרטן אצל המלך.

מייגן עצמה אמנם לא תצטרף לביקורו של בעלה הנסיך הארי בממלכה, אך נראה שאחד מבני משפחתה הביולוגית כבר התחיל (או המשיך) במסע ההתחנפות המרתק. מרקל האב בן ה-79, הפיץ את אהדתו למלך החולה עם היוודע האבחנה: "אני רוצה לשלוח איחולים למלך צ'ארלס ומקווה שהוא יבריא בקרוב מאוד. אני מאחל לו את כל האיחולים הטובים שבעולם".

הכל חביב ויפה, אך בואו לא נשכח שמחווה מהסוג הזה עלולה להכעיס עם גברת מרקל הצעירה, לאחר שורה של תקריות עבר שגרמו לה כבר להסתכסך עם אביה תומס. בין היתר כשזה החליט לביים תמונות פפראצי לפני חתונתה עם פרינס הארי, יחסיו עם התקשורת שכללו ראיונות שלו בתשלום כדי לפטפט על מערכת היחסים של הזוג המלכותי ומסירת מכתב פרטי מטעמה של מייגן שהיה מיועד אליו, שפורסם ויצא לאור - אב השנה? כנראה שפחות.

עוד בוואלה!

ההמתנה משתלמת? המזל הרע של המלך צ'ארלס

לכתבה המלאה

כזכור, המלך צ'ארלס היה זה שהוביל את מרקל במעבר הכנסיה בווינדזור במקום אביה תומס, לאחר שקיבל הוראה מפורשת מרופאיו לא לטוס עקב שני התקפי לב בלילה שלפני החתונה. בזמנו תומס הביע צער על כך שלא היה שם כדי ללוות את בתו ואמר שיהיה "אסיר תודה לנצח" לצ'ארלס, על כך שצעד לצידה ביום חשוב שכזה.

היחסים בן האב הפרובלמטי ובתו עברו הרבה בשנים האחרונות (בלשון המעטה). תומס עשה סרט דוקומנטרי בו מתח ביקורת קשה על מייגן והארי ועם הזמן כמובן שהגיע ניתוק הקשר, שכלל לטענתו את העובדה שמייגן אינה מאפשרת לו לפגוש את נכדיו ארצ'י וליליבת הקטנה: "לא עשיתי שום דבר רע. הייתי אבא אוהב, היא יודעת את זה. אין תירוץ להתנהגות שלה כלפי ואין תירוץ לדרך בה היא מתייחסת למלך צ'ארלס".

וואלה! סלבס ניתקה קשר עם אביה מאז שהתחבר לצד הרוחני שלו, אין לה סבלנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully