וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: הנסיך הארי מגיע לביקור לאחר האבחון של צ'ארלס

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 11:22

אבחון הסרטן של המלך צ'ארלס אילץ את הנסיך הארי באופן טבעי לעלות על טיסה ולהגיע לביקור מולדת בביתו. מתי יגיע והאם צפויה הפסקת אש עם אחיו וויליאם? וואלה! סלבס מתאוששת מהבשורה

המלך צ'ארלס הנסיך הארי. Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images, GettyImages
חוזר הביתה/GettyImages, Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images

בעקבות אבחון הסרטן של המלך צ'ארלס שהתגלה לאחר בדיקה בערמונית מוגדלת - ובאופן די הגיוני, הנסיך הארי, בנו השני של המלך יגיע לביקור בית בבריטניה. על פי הודעת משרדם של הדוכס והדוכסית מסאסקס, אושר כי הנסיך בן ה-39 עושה את דרכו ללונדון וצפוי להיפגש מחר עם אביו שכבר הספיק לשוחח עימו בעקבות האבחנה המצערת.

לא ברור היכן ישהה בימיו בארץ מולדתו, כזכור בחודש ינואר 2023 נאמר לו לפנות את קוטג' פרוגמור (ביתו לשעבר), ימים ספורים לאחר פרסום ספר הזכרונות שלו שיצר כאוס והוציא הרבה סודות משפחתיים מהמגירה. הפעם האחרונה שהגיע לבריטניה בספטמבר, התארח במלון יחד עם צוות האבטחה הפרטי שלו - זאת לאחר שנשללה ממנו הזכות להגנה משטרתית כשעזב את המשפוחה ב-2020.

הנסיך הארי, מייגן מרקל והנסיך פיליפ - דצמבר 2017. Chris Jackson, GettyImages
יגיע לבקר את אביו, ללא מייגן והילדים/GettyImages, Chris Jackson

אם לרגע תהיתם איך מייגן מרקל תתפקד באירוע הרגיש סביב חמה, אתם יכולים להיות רגועים כי לוואלה! סלבס יש את כל התשובות. לפי הדיווחים אשתו של הארי ושני ילדיהם, הנסיך ארצ'י והנסיכה ליליבת לא מתכוונים כרגע לעלות איתו על טיסה לאירופה.

בצד השני של הגשר, נמצא הנסיך וויליאם (השני בסדר ירושת הכתר) שכרגע נראה שלא תצא איזשהי הצהרה פומבית מצידו ומצד קייט מידלטון, שבעצמה מתאוששת בימים אלו מהניתוח המסתורי שעברה בבטן לפני כשבועיים. מה שבטוח, החדשות הללו שזעזעו את כל העולם עלולות לאלץ את צמד האחים לעשות הפסקת אש בכל הנוגע לסכסוך הממושך בין השניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הנסיכים וויליאם והארי צועדים במהלך טקס ההלוויה של הנסיך פיליפ , 17 באפריל, 2021. רויטרס
ישלימו? אנחנו לגמרי בעד הפסקת אש/רויטרס

וויליאם והארי, אולי זוג האחים שהכי פותחה כלפיהם אמפתיה לאחר מות אמם, הנסיכה דיאנה, חונכו לגדול ביחד על ידי ליידי די, כשהארי נועד להיות היועץ המהימן של ויליאם ברגע שיהפוך בסופו של דבר למלך בעצמו. עם זאת, מקורות בארמון ממשיך לדווח כי השניים לא דיברו במשך כשנה וכעת כשאביהם מתמודד עם משבר בריאותי, הקולות בסביבתם החלו לתהות לעצמם האם זו ההזדמנות של הארי להשתחל שוב פנימה, להיות אדיב ולהושיט יד לאחיו?

כך או כך נראה שהמלך צ'ארלס ממשיך לתקשר עם השניים, אם כי הדיווחים מראים כי הקשר עם בכורו וויליאם יותר קרוב, ולמרות זו התקשר בעצמו לבשר להם את ההודעה המרה על מצבו. האבחנה על מחלתו, רק 15 חודשים מאז שירש את הכתר מעלה באופן טבעי המון שאלות על תפקודו. כרגע מי שתצטרף לכוחותיו זו רעייתו המלכה קמילה שתנהל את יומן האירועיים הציבוריים וכך תתמוך בבעלה.

וואלה! סלבס לא מסוגלת לנהל את הלו"ז של אף אחד, היא עסוקה בלחשוב על הארוחה הבאה שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully