וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין תירוץ להתנהגות שלה": אביה של מייגן מרקל מתחנן לפגוש את נכדיו

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 15:20

תומס מרקל, אביה של נערת הגלגל שהשתרבבה למשפחת המלוכה, חשף בראיון שהוא לא יכול לפגוש את נכדיו ארצ'י וליליבת': "הייתי אבא אוהב ומייגן יודעת את זה. אין תירוץ להתנהגות שלה". וואלה! סלבס הזהירה

מייגן מרקל. GettyImages
מרוצה? מייגן מרקל/GettyImages

בשבועות האחרונים אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים בהרחבה על הקאמבק שמייגן מרקל מתכננת לעשות, אחרי שהמותג המשותף שלה ושל הנסיך הארי קרס לתוך עצמו. מי שהיא לא מתכננת להחזיר לחייה בקרוב הוא אביה, תומס מרקל, שפנה אליה בראיון שהעניק והתחנן לפגוש את נכדיו ארצ'י וליליבת'.

מרקל האב, שיחגוג בשנה הבאה את יום הולדתו ה-80, סבל בשנים האחרונות מבעיות לב ושבץ מוחי. לדבריו, בתו ניתקה איתו כל קשר ולא מאפשרת לו לפגוש את נכדיו: "לא עשיתי שום דבר רע. הייתי אבא אוהב, היא יודעת את זה. אין תירוץ להתנהגות שלה כלפי ואין תירוץ לדרך בה היא מתייחסת למלך צ'ארלס".

תומס התראיין לתכנית Good Morning Britain וסיפר שלא פגש מעולם את נכדיו. עוד הוסיף שבתו ובעלה, הנסיך הארי, לא יצרו עמו קשר לאחר שעבר שבץ: "זה מעציב אותי מאוד כי מדובר בצעד אכזרי כלפי סב. לא רק אני, גם המלך צ'ארלס. הם מונעים מאיתנו את הזכות הזו. למה אי אפשר להניח לעבר?".

למרות שהוריה התגרשו כשהייתה ילדה, מרקל שמרה על קשר הדוק עם אביה לאורך השנים. התמונה השתנתה בשנת 2018, כשמרקל האב נתפס מביים תמונות פפראצי לפני החתונה המלכותית של בתו ושל הנסיך הארי.

הזמנתו של האב לחתונה בוטלה, אולם בהמשך דווח שהוא לא הגיע כיוון שעבר התקף לב. בהודעה רשמית שיצאה אז מטעמה של מרקל, נכתב: "למרבה הצער, אבי לא יגיע לחתונה שלנו. אני מקווה שהוא יקבל את המרחב שהוא צריך כדי להתמודד עם הבעיות הבריאותיות שלו".

וואלה! סלבס הוזמנה לחתונה מלכותית של בן אחותה, ריף. זה נגמר במין עם הברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully