וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוכלת בתשוקה": בריטני ספירס החזירה לאביה אחרי שקרא לה שמנה

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 13:08

כוכבת הפופ בריטני ספירס העלתה פוסט מפורט מאוד בו חשפה את המשקל האמיתי שלה, האשימה את אביה, ג'יימי ספירס, שקרא לה שמנה והתייחסה לא רק אליו, אלא גם לגרוש שלה, סם אסגרי. וואלה! סלבס סינבון

התמונה מהפוסט של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה מהפוסט של בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

כוכבת הפופ בריטני ספירס נתנה התחייבות קבל עם ואינסטגרם על כך שהיא מתכננת לעשות חשבון נפש: " קל לעשות לי מניפולציות ולתמרן אותי, אני שמה את הלב שלי על השולחן... אבל אני לגמרי מתכוונת לשנות את כל זה... אני חייבת לקחת זמן כדי להסתכל סביבי ולהעריך מחדש את עצמי ולעשות מה שטוב לי", אמרה בזמנו ונראה שהיא באמת עומדת על מה שחשוב לה ועוקצת את מי שצריך.

היחסים של הכוכבת עם אביה, ג'יימי ספירס, מעולם לא היו זוהרים כשנקודת השבירה הייתה אחרי שהיא הצלחתי להשתחרר מהאפוטרופוסות שלו, מה שחתם קרב משפטי ארוך ומייגע. אחרי שבספרה האוטוביוגרפי האשימה אותו בכך ששם אותה עם משטר דיאטטי היא כתבה בחשבון האינטסגרם שלה: "אוכל הוא החולשה שלי, בזה אני מוכנה להודות", פתחה את הדברים מתחת לתמונה של כוס עם מאכל לא יותר מידי מגרה מעל המשקה.

"כשהייתי קטנה והייתי הולכת למסעדות עם אמא שלי, או שהיא הייתה אומרת לי לשבת בשקט או "את אוכלת מהר מידי... בבקשה תאטי"! אני אוכלת עם תשוקה! אני כן זוכרת ארוחת צהריים בה לכולם עוד היה לכולם אוכל על הצלחת ואצלי הוא כבר נגמר בשתי שניות! אבל זה מוזר המשקל שלי נשאר פחות או יותר אותו הדבר, אני בדרך כלל בערך 61 קילו... זה המשקל הנורמלי שלי! וזה טוב לי".

הזמרת בריטני ספירס ואביה ג'יימי ספירס. AP
הזמרת בריטני ספירס ואביה ג'יימי ספירס/AP

"אני רוצה להיות בערך 56 או 58 אבל אני כנראה כבר אעלה ל- 63 בגלל בית הקפה BLAZE הארור הזה שרק נפתח! אוף! אני רק אגיד שהתמונה הזאת שווה יותר מכל פרס.. כל טיול... כל אחים... כל מכונית! זה נראה ממש מדהים!", אחרי דיבור מוגזם על משקאות חמים היא הגיעה לעיקר: "האקס שלי היה מאמן אז היו לו כל מידי דרכים קלות להישאר בריאה", סיפרה על מערכת היחסים עם הגרוש, סם אסגרי.

הפוסט הזה מגיע לא יותר מידי זמן אחרי ששחרה ספירס את האוטוביוגרפיה שלה, "The Woman in Me", בה סיפרה בין היתר גם על הרגלי האכילה שהיו כופים עלייה: "שנתיים זאת תקופת זמן ארוכה כשלא מסוגלים לאכול מה שרוצים, במיוחד כשזה הגוף שלך והעבודה שלך והנשמה שלך שמרוויחה את הכסף שכולם חיים ממנו. שנתיים שביקשתי צ'יפס וכל פעם אמרו לי לא. זה היה משפיל".

וואלה! סלבס לא עושה שום דבר בתשוקה חוץ מלאכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully