וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזפזפת: האם אירינה שייק החליפה את טום בריידי בלואיס המילטון?

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 13:57

דוגמנית העל אירינה שייק נצפתה עם נהג המרוצים המצליח, לואיס המילטון, פחות משבוע מאז הפעם האחרונה בה נתפסה עם מי שאמור להיות בן הזוג הנוכחי, שחקן הפוטבול לשעבר טום בריידי. האם בעלה לשעבר של הדוגמנית, השחקן בראדלי קופר צדק לגביו? וואלה! סלבס סיפור סבוך

על הזוגיות מלאת התשוקה של שחקן הפוטבול לשעבר, טום בריידי עם דוגמנית העל אירינה שייק אנחנו שומעים כבר תקופה ארוכה, מסיפורים על שעות על גבי שעות בתוך חדר מלון או אפילו באחד הבתים שלהם מבלי לצאת אפילו פעם אחת.

למרות כל ההתרגשות שיש להם בחדרים סגורים, האם סיפור האהבה של השנים נגמר מהר כמו שהוא התחיל? הזוג הפוטוגני אמנם נצפו לאחרונה לפני פחות משבוע (שישי) במהלך דייט בניו יורק, אך אתמול (שבת) היא נצפתה בפריז בכלל, יוצאת מאותו הרכב שנהג המירוצים לואיס המילטון יצא ממנו גם כן. למרות זאת, לעדי הראייה וצלמי הפפראצי יש עיניים ולא קשה להבין שאת הדרך למקום הם עשו יחד.

על פי הדיווחים בצהובונים מעבר לים, כשנצפתה עם בריידי שאמור להיות בן הזוג שלה, שייק והוא ישבו יחד במסעדה במשך שעתיים על אף שהחשבון שלהם הסתכם בהמבורגר אחד שהיה בשווי של שלושים דולר, עליו שילם שחקן הפוטבול הפורש. עדי ראייה מאותו הערב סיפרו ל- Page Six שהם אמנם לא הביעו יותר מידי חיבה אבל שלגמרי נראה היה שהם היו נינוחים אחד בחברת השנייה.

מי שכנראה פחות מרוצה מחיי האהבה של דוגמנית העל הוא אב בתה, השחקן ההוליוודי בראדלי קופר: "כרגע, הוא אימץ את גישת 'שב ותחכה'. טום ואירינה לא הכריזו על אהבתם עדיין. זה יכול להיגמר תוך שבועיים שלושה", סיפר מקור מקורב אליו לפני כמה חודשים טובים. נקווה שמאז הוא הצליח להתגבר על עצמו.

וואלה! סלבס לא יכולה לצאת עם בנים בזמן הקרוב בהוראת הפסיכולוג שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully