וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רק רוצה שלום": האם כוכב דברים מוזרים התקפל מתמיכתו?

עודכן לאחרונה: 17.1.2024 / 9:50

כוכב הסדרת דברים מוזרים נואה שנאפ, שביקר בארץ רק לפני מספר חודשים, התחיל את המלחמה בתמיכה לא מעורערת בצד הישראלי והצליח לרגש רבים. מה היה בסרטון החדש שגרם לגולשים לחשוב שהוא התקפל? וואלה! סלבס תגלית

אם יש צוות שהצליח להפתיע לטובה בזמן שמוחמד חדיד היה עסוק בהפצת אנטישמיות והשוואות מזעזעות, הוא הקאסט של סדרת הנטפליקס "דברים מוזרים", שכוכביה הביעו תמיכה בישראל לא פעם. בין אם מדובר בברט גלמן ששיחק במערכון ארץ נהדרת או כמובן השחקן נואה שנאפ שבילה את חודש יולי האחרון בטיול שורשים וריקודים עם הכוכבת נועה קירל.

אחרי שפרצה המלחמה בעקבות השבת השחורה, המחדל והטבח המחריד של ארגון הטרור חמאס בחפים מפשע, שנאפ היה מהראשונים שנקראו לדגל והראה תמיכה לא מתנצלת בחשבונות השונים שלו ברחבי הרשתות. יחד עם התמיכה הגיעה גם מתקפה צפוייה של פרו- פלסטינים שאף ניסו לקחת את מקום העבודה שלו בסדרה, אך ללא הצלחה.

בניסיון אולי לכפר או להציל את "דברים מוזרים" מחרם שעלול להוביל להתרסקות בנטפליקס, פרסם השחקן בן ה- 19 סרטון בו הוא מסביר את עצמו בטון עם קצת יותר הסתייגות ממה שהיינו רגילים עד עכשיו: "היי חברים זה נואה, רציתי לדבר איתכם על כל מה שקורה ברשתות החברתיות", פתח הכוכב את הדברים.

"אני מרגיש כאילו כל המחשבות והאמונות שלי עוותו למקום שאפילו לא קרוב למה שאני מאמין בו ואני רוצה להגיד מהלב שלי מה אני מרגיש. אני רק רוצה שלום וביטחון לכל האנשים החפים מפשע שהושפעו מהקונפליט הזה", הבהיר שנאפ.

"היו לי המון דיונים עם חברים מרקע פלסטינאי ואני חושבת שאלה שיחות שחשוב לקיים ולמדתי הרבה. אחד הדברים שלמדתי זה שכולנו רוצים את אותו הדבר, שהאנשים החטופים בעזה יוחזרו למשפחות שלהם ובאופן שווה אני מקווה לסוף האובדן של חפים מפשע בפלסטין, הרבה מהם נשים וילדים וזה נורא לראות".

"אני חושב שכל אחד עם שבריר של אנושיות יקווה לסוף העויינות משני הצדדים, אני מתנגד להרג של כל חפים מפשע ואני מקווה שגם כולכם. אני מקווה יום אחד לראות את שתי הקבוצות האלה מצליחות לחיות בהרמוניה אחת לצד השנייה באיזור הזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נואה שנאפ חוגג עם נועה קירל בביקורו האחרון בישראל./מעריב

הכוכב סיכם את הדברים עם בקשה לגולשים קלי הדעת: "אני מקווה ששנת 2024 שאנשים באינטרנט יהיו קצת יותר מכילים ואמפתיים מספיק כדי לזהות שכולנו בני אדם בלי קשר לגזע, לעדה,לרקע שלנו, למדינה שנולדנו בה או אפילו המיניות שלנו. כולנו בני אדם וכולנו אותו הדבר, ואנחנו צריכים לאהוב אחד את השני על זה, לתמוך אחד בשני ולעמוד יחד בשביל האנושות והשלום".

אמנם את התגובות על הסרטון עצמו העלה, אך זה לא מה שמנע מהגולשים לתת את משנתם בנושא: "מעניין לראות את המתח בין האנשים על הסט של דברים מוזרים עכשיו", כתבה אחת מהם אחרי שגלמן הצהיר שלדעתו שנאפ לא היה צריל להתנצל. "עכשיו הולכים לבטל אותם משני הצדדים, מה עשיתם בזה?", כתב גולש נוסף בשאלה לצוות יחסי הציבור של הסדרה.

וואלה! סלבס מסרבת לחזור בה אלא אם מדובר בחזרה לשווארמייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully