וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אורחים: נועה קירל מבלה עם הכוכב ההוליוודי

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 15:03

טיול השורשים הנוצץ של כוכב הסדרה "דברים מוזרים" נואה שנאפ הגיע לשיאו בסוף השבוע האחרון, ובין כל המסיבות השוות, הוא מצא זמן להרים גם לנועה קירל וגם ליהונתן מרגי. וואלה! סלבס מיתולוגית

השחקן ההוליוודי נואה שנאפ הגיע לארץ לפני כשבוע ומאז ומאז הוא עובר את החוויה הישראלית במלואה. ממסיבות בתל אביב ועד טיול פסטורלי בים המלח, ועם יותר נחישות ממשרד התיירות, הוא ממשיך להיות השגריר שלנו לישראל היפה. ואיך אפשר לדבר על ישראל היפה בלי לדבר על נועה קירל ויהונתן מרגי?

אחרי שהניח תפילין בכותל המערבי, בילה בחוף הים של תל אביב ורקד בשלל מסיבות, שנאפ זכה לבלות גם עם הכוכבת הגדולה שלנו, נועה קירל. בסטורי שהעלתה הזמרת, היא ונואה שרו ורקדו יחד את השיר שהביא אותנו למקום השלישי בארוויזיון - Unicorn, בלי לשכוח כמובן את מחוות היד של חד הקרן תוך כדי שהם רוקדים.

אבל לא רק לנועה פירגן הכוכב, אלא גם לאקס שלה, יהונתן מרגי. נראה ששנאפ פיתח אובססיה קלה לשיר "Sucks to Know You", כשהעלה סרטונים לטיקטוק עם השיר ותרם לא מעט ליחסי הציבור של הזמר. ועם 32.7 מיליון עוקבים בטיקטוק בלבד, מדובר בחשיפה מטורפת שבטוח תעזור לו בפריצה הבינלאומית.

כיאה למסורת, בעקבות הפוסטים הרבים שהעלה נואה לרשתות החברתיות הוא זוכה לקבל גם תגובות שנאה רבות משונאי ישראל ברחבי העולם, אבל לא נראה שזה מפריע לו בהתחשב בזה שבתיאור התמונה שהעלה אתמול (שבת). הוא כתב: "המקום השמח". כיף שאתה פה, אבל ציפינו לראות אותך בעיקר בפאי ופחות בשלוותה.

וואלה! סלבס מוכנה ללכת לטיול שורשים בתנאי שמדובר בשורשים של פחמימות על כל צורותיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully