וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם! כוכב "דברים מוזרים" תועד במהלך ביקור בישראל

16.7.2023 / 12:36

כוכב הלהיט של נטפליקס נואה שנאפ נמצא בימים אלה בישראל, ותיעוד שלו רוקד במועדון שובר את הרשת ברגעים אלה ממש. וואלה! סלבס חפלה

@.michalschnapp Please tag him!! // חייםשלי שלוש שעות שם נהיה יותר ערס ממני?? // noah schnapp new content!! // credit: @Ronnie ✡︎ // #noahschnapp #israel #newconect #noah #schnapp #נואהשנאפ #נואוש ♬ צליל מקורי - -??????-

לא משנה מה הסטטוס שלך ברחבי העולם, אם אתה יהודי מהתפוצות ובדיוק סיימת את גיל ההתבגרות כנראה שתגיע לבקר בישראל, לבלות בתל אביב ובעיקר במועדונים מאוד ספציפיים ברחבי העיר. כך מצא את עצמו גם השחקן וכוכב הסדרה "דברים מוזרים" נואה שנאפ.

אז איך עוברים משטיח אדום לפקקים של ימי שיבוש? גם הרשת מבולבלת. בתגובות לתיעודים בהם נראה שנאפ מטייל בתל אביב היה נראה שיש מטרה אחת מאוד ברורה: "מצאתי תחביב לשבוע הקרוב, למצוא, לאתר ולעקוב אחרי נואה", כתב מעריץ עיקש. למי שנתקע בלי קייטנה לילדים בקיץ, נראה שנמצאה אטרקציה.

גולשים אחרים דאגו לדרכי ההתניידות של הכוכב, כמו לדוגמה אושיית הרשת אורן להב שביקש: "אל תשבשו". או כמו גולשת נוספת ראתה את הדברים מזווית קצת אחרת: "עכשיו כל הכבישים יהיו חסומים כי כולם במרדף אחריו". מי יותר חזק? כוח קפלן או כוח שנאפ?

בין כל ההתרגשות והאיומים בסטוקינג, היו כמה שהתמקדו בדברים אחרים: "חיים שלי שלוש שעות שם נהיה יותר ערס ממני" הגיב גולש על הסרטון של נואה רוקד במועדון. גולשת נוספת הוסיפה: "מקווה שהוא לא בא עם התספורת פטריה, חם מידי בשביל זה". היא לא טועה.

וואלה! סלבס היא מלכת הסטוקינג, מאילת ועד יסוד המעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully