וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחנק? המעריצים דואגים לשלום התינוק של פריס הילטון

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 14:44

כוכבת הריאליטי והנפו בייבי המוכרת פריס הילטון הצליחה לגרום גולשים רבים לחשוש לחייו של בנה הבכור פיניקס, שעדיין לא חגג יום הולדת שנה, אחרי שפרסמה סרטון בו הוא מכורבל בשמיכה בעריסה שלו. וואלה! סלבס היפוכונדרית

תמונה מתוך הסרטון שהעלתה פריס הילטון של בנה פיניקס. טיקטוק, צילום מסך
תמונה מתוך הסרטון שהעלתה פריס הילטון של בנה פיניקס/צילום מסך, טיקטוק

אם יש משהו שוואלה! סלבס חוששת ממנו הוא לשמור על ילדים, או יותר גרוע, תינוקות. לשים עליהם אלף עיניים ולדאוג שהם נשארים בחיים למרות שלפעמים נראה כאילו הם לא ממש מנסים. קשה עוד יותר לדמיין איך זה מרגיש להיות אמא שנאלצת להתמודד עם ביקורות בלתי פסוקות גם מבלי לבקש עצה, אבל אפשר להסתכל מהצד ולנסות להבין דרך מה שקרה לכוכבת הריאליטי פריס הילטון.

הכוכבת העלתה לסטורי בחשבון הטיקטוק שלה סרטון של שני ילדיה, לונדון הקטנה ופיניקס שהוא בנה הבכור, בזמן שהם ישנים בשלווה בחדר הילדים שלהם: "ישנוניים, כל כך חמוד. או הפנים הקטנות שלהם!" אמרה, אבל כנראה לא ציפתה לקבל את התגובות שהגיעו.

"פריס אני אוהבת אותך כל כך! תבדקי איך לתרגל הרגלי שינה בטוחים לתינוקות החמודים והקטנים שלך", כתבה גולשת שהתנסחה בנימוס בין כל אלה שהתריעו בפנייה מהסכנה שיש בשמיכה. "תודה שהבאת את זה לתשומת ליבי", השיבה לה הילטון וחתמה עם לב אדום.

נראה שיש אהבה גדולה ללהפוך את התינוקות של הכוכבת למושא לשיחה ודאגה, אפילו כשהיא בעצמה רק מתלוצצת, ממש כמו בפעם האחרונה בה היו מי שחשבו שהיא לא החליפה חיתול לפיניקס עד שלב מאוד מאוחר.

לשערורייה ההיא השיבה בפשטות: "כשזה מגיע ללהיות אמא, אני מעורבת בצורה מלאה ואני אוהבת כל רגע מזה. זה מעניין איך תגובה שנאמרה בצחוק יכולה להילקח בכזאת רצינות", צייצה וצירפה סרטון מהיום בו הביאו את בנם הבכור הביתה והרגע בו החליפה לו חיתול לראשונה.

את לונדון, בתה השנייה, חשפה הילטון לעולם בחודש נובמבר האחרון. את שני הקטנטנים, שההפרש ביניהם הוא אפילו לא שנה, הביאה לעולם יחד עם בעלה קרטר ראום באמצעות תהליך של ייצור עוברים, תהליך שעברו בגלל טראומות עבר של כוכבת הריאליטי מביקורים אצל גניקולוגים.

וואלה! סלבס לא יצאה מהשמיכה עוד מהגשם הראשון של שנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully