וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבר אפל: פריס הילטון חושפת למה הביאה ילדים באמצעות פונדקאות

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 10:27

הכוכבת פריס הילטון הביאה לעולם שני ילדים בשנה החולפת, בן ובת, כשבשני המקרים נעזרו היא ובעלה באם פונדקאית. עכשיו, היא חושפת את הסיבה שבגללה נעזרו מלכתחילה בהליך המיוחד. וואלה! סלבס דואגת

הכוכבת פריס הילטון ידועה בעיקר בסגנון החיים הראוותני שלה, הטיולים מנקרי העיניים, רכב היוקרה הורוד ובילויים מפוארים מגיל צעיר. אך למרות כל זאת, מדובר באישה עם עבר אפל מאוד, שיצר אצלה פוסט-טראומה קשה, שמשפיעה עלייה עד היום, כך לדבריה.

"אם אני אצל רופא בשביל זריקה פשוטה או כל דבר אחד, נהיה לי התקף חרדה ואני לא מצליחה לנשום", סיפרה בראיון ל- Romper, והמשיכה להסביר: "אני פשוט יודעת שזה לא יהיה בריא בשבילי או בשביל התינוק שלי, לגדול בתוך מישהי עם כל כך הרבה חרדה".

את הסיבה לתופעות הפוסט-טראומה שהיא חווה, חשפה הכוכבת עוד בשנת 2020, אחרי שסיפרה לראשונה על החוויות שלה מהמכון לנוער בסיכון בפרובו קניון שביוטה: "אחד מהגברים שהיו בצוות היה מעיר אותי באמצע הלילה ולוקח אותי לחדר פרטי בו הוא היה עושה לי בדיקות גניקולוגיות באמצע הלילה", סיפרה בזמנו ל- New York Times.

רק בסוף החודש שעבר גילינו שהגיעה לעולם בתה השנייה של הילטון, לונדון, והפכה את בנה פיניקס ברון בראון לאח הבכור של המשפחה. כשהכריזה על הגעתה של הקטנטנה, העלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה פוסט ורוד ונוצץ במיוחד עם חליפת תינוק עליה רשום באבנים נוצצות גם כן: "לונדון". "מוקירה תודה על התינוקת שלי", הוסיפה ברוח חג ההודיה שנחגג באותו הזמן.

את שני הילדים היא הביאה יחד עם בעלה, קרטר ראום, בתהליך של ייצור עוברים. בעבר סיפרה שאחרי לידתו של פיניקס הם רצו להביא לו אחות, לכן הם ביצעו את ההליך שבע פעמים והספיקו לייצר בעזרתו 20 עוברים אך כולם היו זכרים: "עברתי את התהליך שוב לפני חודש, אז אני מחכה לתוצאות כדי לראות אם יש בנות", סיפרה אז ל - Glamour UK, אז הפעם השמינית היא כנראה זאת שהביאה את המזל וגם עוברית נקבה, פרעה היה גאה.

וואלה! סלבס חשבה על להביא ילדים ואז הבינה שהיא בקושי מצליחה לטפל בעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully