וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודה על הנסיכה שלי": פריס הילטון חשפה שהיא כבר אמא לשניים

עודכן לאחרונה: 24.11.2023 / 13:33

פחות משנה אחרי שהביאו לעולם את בנם הבכור פיניקס, הכוכבת פריס הילטון ובעלה קרטר ראום בישרו על החדשות המרגשות על הלידה ביום בו נזכרים האמריקאים להיות בהודיה על מה שיש להם. וואלה! סלבס מטרו

עולם הבידור הופתע כולו בחודש ינואר האחרון כשהכריזה פריס הילטון על לידתו של בנה הבכור: "אתה כבר אהוב ברמה שמילים לא יכולות לתאר", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בו בישרה את החדשות.

במקרה של הילטון ברק אולי כן יכול לפגוע פעמיים, כי היא הצליחה להפתיע את כולם פעם נוספת אחרי שהעלתה היום (ו') תמונה של בגדי תינוק עליהם רשום: "לונדון", שמה של הילדה, באבנים נוצצות וכתבה: "מוקירה תודה על התינוקת שלי", ברוח חג ההודיה שנחגג אמש (ה').

כמו כולם, גם המעריצים של הכוכבת התחרפנו מרוב שמחה ושוק. תחילה חשבו שמדובר בחשיפת הריון ועדיין לא ממש הבינו את המסר שניסתה להעביר, אך בתגובות לסרטון הטיקטוק שלה הבהירה האם ל- 2 את הדברים: "הנסיכה שלי הגיעה!".

את בנה הראשון של הכוכבת, פיניקס ברון בראון, היא החליטה להביא דרך הליך פונדקאות וברצף סטוריז חמוד במיוחד שהעלתה הכוכבת הזכירה לו את תפקידו החדש: "האח הגדול", כתבה על הילד שעדיין מחכה לחגוג שנה.

הבן של פריס הילטון. אינסטגרם, צילום מסך
הבן של פריס הילטון/צילום מסך, אינסטגרם

בעברה סיפרה הילטון על הניסיונות הרבים שלה ושל בעלה, קרטר ראום, להביא בת לעולם בתהליך חוץ גופי: "קרטר ואני כבר דיברנו על העתיד, ופתאום העולם נסגר, אז אמרתי לו- מה אתה חושב על לייצר עוברים? והוא אמר, כן בואי נעשה את זה".

בהמשך הוסיפה כי הם ביצעו את ההליך שבע פעמים ויצרו 20 עוברים, כולם בנים. השניים מקווים לצרף גם בת למשפחה, ולכן הם ממשיכים בהליכי ייצור העוברים: "עברתי את התהליך שוב לפני חודש, אז אני מחכה לתוצאות כדי לראות אם יש בנות", סיפרה ל- Glamour UK.

וואלה! סלבס מעדיפה לטפל בעובש שיש לא בקירות ולא בילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully