וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה קצת אחרת: האם פריס הילטון מחליפה חיתולים לילדיה?

עודכן לאחרונה: 14.12.2023 / 10:44

עם השנים התרגלנו לשמוע על שערוריות שונות ומשונות מבית היוצרת של פריס הילטון, אך הפעם מדובר בסיפור קצת שונה אחרי שטענה שהפעם הראשונה בה החליפה חיתול לבנה הבכור הייתה כשהוא היה כבר בן חודש. וואלה! סלבס טלק

ילדים קטנים ובעיקר תינוקות, נוטים להשאיר אחריהם טינופת משלל סוגים שונים, בין אם זה פירה על הרצפה, ציורים על הקיר או חיתולים מלוכלכים. אי אפשר להאשים את הכוכבת פריס הילטון שהיא פחות מעוניינת להתעסק בזה.

בתוכנית הריאליטי שלה, Paris in Love, היא יצאה בהצהרה בה היא טענה שהחליפה לבנה חיתול לראשונה רק אחרי חודש: "אני צריכה ללמוד איך להחליף לו חיתול? אני לא מתכוונת לעשות את זה ביום ההולדת שלי. אוקיי, אני מפחדת", אמרה האם הטריה. אחותה, ניקי הילטון, הופתעה גם היא בזמן אמת: "בחיים לא עשית את זה?", שאלה ונענתה בשלילה.

המילים מנקרות העיניים שלה הצליחו לעשות כותרות בצהובונים שמעבר לים, עד שלבסוף התייחסה לנושא והסבירה הכל: "היי, זאת פריס", כתבה בחשבון הטוויטר שלה, "רק רציתי להבהיר משהו. בתוכנית שלי, Paris in Love, צחקתי על זה שהחלפתי חיתול בפעם הראשונה, ואם להיות כנה, עשיתי קצת כיף. כמו שאתם רואים החלפתי לו חיתול בלילה בו הבאנו אותו הביתה".

פריס הילטון עם בעלה קרטר ראום והבן פיניקס. אינסטגרם, צילום מסך
פריס הילטון עם בעלה קרטר ראום והבן פיניקס/צילום מסך, אינסטגרם

"עכשיו רגע ברצינות, כשזה מגיע ללהיות אמא, אני מעורבת בצורה מלאה ואני אוהבת כל רגע מזה. זה מעניין איך תגובה שנאמרה בצחוק יכולה להילקח בכזאת רצינות. אפילו שהעונה הזאת היא הכי אמיתית, אותנטית וחשופה שאי פעם עשיתי מול המעריצים שלי. לפעמים אני נכנסת לדמות משעשעת כזאת כמו שעשיתי ב- The Simple Life", סיפרה על התנהגותה בתוכנית הריאליטי משנת 2003 בה כיכבה יחד עם ניקול ריצ'י ועל הדרך גם עשתה יח"צ לריאליטי הנוכחי שלה.

"זאת דמות שקשה להעיף לגמרי. למרות שאני אוהבת בדיחה טובה, תמיד האמנתי באחריות אמיתית, במיוחד בתור הורים. בואו נזכור למצוא את ההומור שבחיים, אבל גם לנצור ולכבד את הרגעים האמיתיים. תודה על ההבנה שלכם, חגים שמחים ואהבה גדולה לכולכם!", חתמה באווירה חגיגית.

בסוף חודש נובמבר האחרון הכוכבת גילתה לנו שהגיעה לעולם בתה השנייה, לונדון, שהפכה את בנה הבכור של הילטון, פיניקס ברון בראון לאח הבכור של המשפחה. את ההכרזה על הגעתה של התינוקת חשפה בפוסט ורוד ונוצץ במיוחד: "מוקירה תודה על התינוקת שלי", כתבה באווירת חג ההודיה שנחגג בזמנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פריס הילטון והבן פיניקס. אינסטגרם, צילום מסך
פריס הילטון והבן פיניקס/צילום מסך, אינסטגרם

את שני הילדים היא הביאה יחד עם בעלה, קרטר ראום, בתהליך של ייצור עוברים בעקבות טראומות מהעבר שיש לכוכבת מביקורים אצל רופאים. אך למרות כל מה שעברו בדרך, הילטון שיתפה בשמחה שיש בביתם: "אני מאושרת מכך שהנסיכה הקטנה שלנו כאן! החיים שלי מרגישים כל כך שלמים שיש לי את הילד הקטן שלי ועכשיו את הילדה שלי".

"אני כל כך מתרגשת לקיים את החגים הראשונים שלנו ביחד. חג ההודיה היה כל כך מיוחד, הפתענו עם לונדון וזכיתי להראות לפניקס את עץ חג המולד בפעם הראשונה. לראות את העיניים שלו מאירות ולראות את הפלא בעיניו, זה כזו חוויה קסומה. אני לא יכולה לחכות לחג המולד הראשון שלנו ביחד כמשפחה", אמרה בראיון עבר.

וואלה! סלבס ניסתה פעם להיות מלצרית ושפכה על ילד קטן צלחת אורז גדולה, ספק בטעות ספק בכוונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully