וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס הילטון על החיים כאמא: "התקופה הכי טובה שלי עד כה"

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 15:30

אשת העסקים וכוכבת הריאלטי המיליונרית חשפה לאחרונה כי היא אמא לשניים, אחרי שהיא ובעלה קרטר ראום הביאו לעולם את בתם השנייה באמצעות פונדקאית. כעת היא מספרת על החיים החדשים שלה כאמא ועל מה השתנה בחייה

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים פריס הילטון ידועה בלא מעט שערוריות בהן הייתה מעורבת לאורך חייה, שבזכותן קיבלה גם לא מעט מהפרסום והתהילה שהביאו אותה להכרה הציבורית, מלבד להיות בת לאחת מהמשפחות העשירות ביותר בעולם. בשנים האחרונות נראה שהכוכבת התמתנה מאז, במיוחד אחרי שהביאה לעולם שני ילדים והפכה לאמא מאושרת.

לקראת יציאת העונה השנייה של תכנית הריאלטי שלה "פריס מאוהבת", הילטון בת ה-42 התראיינה למגזין People וסיפרה על החיים החדשים כאמא, ועל ההפתעה האחרונה שחשפה כשסיפרה לעולם על לידת בתה השנייה, לונדון: "אני מאושרת מכך שהנסיכה הקטנה שלנו כאן! החיים שלי מרגישים כל כך שלמים שיש לי את הילד הקטן שלי ועכשיו את הילדה שלי".

הכוכבת סיפרה על תקופת החגים המתקיימת כעת מעבר לים, ועל החגיגות הראשונות ביחד כמשפחה עם שני ילדים קטנים: "אני כל כך מתרגשת לקיים את החגים הראשונים שלנו ביחד. חג ההודיה היה כל כך מיוחד, הפתענו עם לונדון וזכיתי להראות לפניקס את עץ חג המולד בפעם הראשונה. לראות את העיניים שלו מאירות ולראות את הפלא בעיניו, זה כזו חוויה קסומה. אני לא יכולה לחכות לחג המולד הראשון שלנו ביחד כמשפחה".

הכוכבת לא שכחה לקדם את תכנית הריאלטי שלה, ולספר מה מצפה לצופי התכנית הסקרנים לראות את "הגלגול החדש" כל הילטון: "אני פשוט נרגשת עבור המעריצים שלי לראות את השלב הבא בחיי, להיות אישה ואמא. אתה זוכה לחוות מבט ממש מעמיק לתוך החיים שלי ואיזה אמא כיפית אני וכמה אני אוהבת את זה וכמה אני מאוד חרוצה. ואני נרגשת שאנשים באמת יקבלו מבט מבפנים על כל מה שקורה בחיים שלי עכשיו. אני מצפה פשוט להיות ב'עידן האמא שלי'. אני מרגיש שזה התקופה הכי טובה שלי עד עכשיו".

כאמור, רק לפני כשבוע הפתיעה הילטון את העוקבים שלה על כך שהיא אמא לשניים, פחות משנה אחרי שהביאה לעולם את בנה הבכור פיניקס ברון ביחד עם בעלה קרטר ראום באמצעות אם פונדקאית. בעבר היא שיתפה על הנסיונות להביא ילדים לעולם, על הקפאת העוברים שעברה ועל הציפייה הגדולה לבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully