וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא שזה עניינכם": סלינה גומז חושפת מה לחשה לטיילור סוויפט

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 10:34

הדבר העיקרי בו התעסקו אחרי טקס גלובוס הזהב היה הסוד אותו ניסתה ללחוש השחקנית סלינה גומז לכוכבת הפופ וחברתה הטובה ביותר, טיילור סוויפט. בתגובה אחת, היא חשפה מה באמת נאמר שם. וואלה! סלבס סודות בחברה

טקס גלובוס הזהב השנה השיג המון כותרות החל מנשיקת הפיקה המאולצת של כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר והשחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה ועד סשן המזמוזים הדוחה של השחקן בן אפלק והזמרת ג'ניפר לופז. אבל מה שבאמת תפס לכולם את תשומת הלב היה הסוד שניסתה ללחוש השחקנית סלינה גומז לזמרת טיילור סוויפט, שהיא גם הבסטי שלה בין היתר.

האינטרנט כולו התחרפן אחרי שקוראי שפתיים חשבו שהם עלו על מה שניסתה השחקנית להשקיט, אבל עכשיו מתברר שכולנו היינו רחוקים מהמציאות, או לפחות על פי הגרסה שלה: "לא! אמרתי לטיילור על שני חברים שלי ששכבו. לא שזה עניינכם", סיימה גומז בעקיצה לכל הסקרנים בתגובה שהשאירה על הפוסט של ET.

מי שעוד הגיב לדרמה הוא שאלאמה בעצמו, הש- TMZ תפסו אותו באמצע הליכה ברחובות לוס אנג'לס. הכוכב השיב בחיוב לשאלה האם הוא והשחקנית ביחסים טובים וכשנשאל האם יש מתח בין בינה לבין בת זוגו ענה: "לא אין. לא".

התגובה של סלינה גומז. אינסטגרם, צילום מסך
התגובה של סלינה גומז/צילום מסך, אינסטגרם

מי שלא דילגו על ההזדמנות לרדת על כוכבת הריאליטי הם הגולשים שמיד הגיבו למקרה: "זאת רק תמונה יקירתי, כמה חסרת ביטחון את יכולה להיות?", כתבה אחת שממש לא הייתה היחידה. תגובות נוספות כמו: "איך את לא מסכימה לתמונה? מי את חושבת שאת?", "אפשר תמונה עם איש הוונקה", ו- "את יודעת שסלינה גומז טובה יותר ממך", כיכבו גם הן.

למי שבטעות הספיק לשכוח, במהלך הטקס המצלמות עברו אל שתי הכוכבות הקסקסניות בדיוק ברגע בו רבים חשבו שהשחקנית סיפרה לה שניסתה להצטלם עם שאלאמה, אבל ג'נר אסרה עלייה. בתגובה לתה ששפכה נשמטה לסתה של סוויפט לרצפה.

אם יש עוד דברים שהיו צריכים להיאמר בלחישה, הן הבדיחות הדלוחות של מנחה הערב, הקומיקאי ג'ו קוי שירד בין היתר גם על סוויפט: "ההבדל העיקרי בין טקס פרסי גלובוס הזהב למשחק פוטבול, הוא שבגלובוס הזהב יש פחות צילומים של טיילור סוויפט". כמובן שהזמרת לא מאוד אהבה את הבדיחה ואפילו החליטה לחתוך מוקדם מהערב שהושחר לה.

וואלה! סלבס קיבלה מקום ראשון באכילה תחרותית בין השנים 2016 - 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully