וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחש אותה נחש: מה טימותי שאלאמה באמת לחש לקיילי ג'נר?

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 11:41

טקס גלובוס הזהב שנערך בתחילת השבוע הביא לנו את ההופעה הפומבית הראשונה של הזוג הצעיר קיילי ג'נר וטימותי שאלמה, שדאגו לספק רגע משעשע במיוחד שכבש את הרשת. אז מה הוא אמר לה באמת? וואלה! סלבס קרינג'

קיילי ג'נר וטימותי שאלמה. gettyimages, GettyImages
עדיין מתרגלים לרעיון. ג'נר ושאלאמה/GettyImages, gettyimages

בלי ששמנו לב, עברה כבר יותר מחצי שנה מאז שהחלו השמועות על המערכת היחסים שנרקמת בין השחקן טימותי שאלאמה (28) לבית כוכבת הריאלטי ואשת העסקים קיילי ג'נר (26). השניים מנהלים את הזוגיות שלהם די מתחת לראדר, ונצפו במהלך החודשים פעמים ספורות ביחד ולא מזכירים זה את זו ברשתות החברתיות.

בתחילת השבוע התקיים טקס פרסי גלובוס הזהב, והזוג הצעיר ניצל את ההזדמנות כדי לערוך הופעה פומבית ראשונה לעיני מצלמות אמיתיות, ולא כאלו המחוברות לטלפונים שמצלמים אותם בסתר בזמן שהם נהנים בהופעה או במסעדה. ג'נר ליוותה את בן הזוג לטקס, בו הוא היה מועמד לפרס השחקן הראשי בקומדיה או מיוזיקל בזכות תפקידו בסרט החדש "וונקה" והשניים ישבו יחדיו צמוד צמוד וממש לא הסתירו את היחסים ביניהם.

במהלך הטקס הזוג החמוד חלק שיחה רומנטית וגם נשיקה (שהזכירה לרבים יותר ניקור מאשר מחווה רומנטית) שהפכו במהרה לויראליות ברשת, כשלא מעט ניסו לנחש מה היו חילופי הדברים בין השניים, ומה שאלאמה אמר לה לפני שהם חלקו את הנשיקה המדוברת.

אז אם גם אתם הייתם בין המנחשים, אתם לגמרי יכולים להפסיק לנסות, כי יש כבר מי שדאג להביא מומחה לקריאת שפתיים שפירש את השיחה בין השניים. על פי הדיווח ב- DailyMail, המומחה טוען כי חילופי הדברים בין השניים התחילו מזה ששאלמה אמר לה "את הכי טובה" ולאחר מכן ג'נר החזיקה את השרשרת שלו ואמרה: "זה ממש אלגנטי, זה שחור", בתגובה לכך שאל השחקן: "את אוהבת את זה?" והיא ענתה לו: "כן, זה נחמד". לא בדיוק השיחה הרומנטית שציפינו לה.

אבל אל דאגה, מיד לאחר מכן שאלאמה הסתכל לג'נר עמוק בעיניים ואמר לה על פי המומחה: "אני אוהב אותך" וג'נר לא איכזבה וענתה לו "אני אוהבת אותך" בחזרה. לא מכן המשיך השחקן ברומנטיקה ואמר לה: "אני אוהב לחשוב עליך", וגם הפעם היא ענתה לו באותה התשובה בחזרה. רגע לפני שהוא נישק אותה אמר שאלאמה: "מה שלום השפתיים?", ולאחר מכן הם חלקו את הרגע שהפך כאמור לשיחת היום ברחבי הרשת.

וואלה! סלבס לא חולקת חיבה בפומבי. או בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully