וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים את זה רשמי: קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה כבר לא מסתתרים

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 17:33

אחרי שאתרי הרכילות והרשתות החברתיות סערו בעקבות התיעוד של כוכבת הריאלטי והשחקן כשהם בילו יחד בהופעה של ביונסה, עלתה לרשת הוכחה נוספת, כביכול, לכך שהשניים ביחד כשהם צולמו מתנשקים ומתחבקים במהלך ההופעה. וואלה! סלבס חשדניסטית

טימותי שאלאמה, קיילי ג'נר. אילוסטרציה,
נראים כמו אחים?/אילוסטרציה

אם זה לא היה מספיק מוזר כשהגיעו השמועות בפעם הראשונה על מערכת היחסים המתהווה בין אשת העסקים וכוכבת הרילאטי קיילי ג'נר לבין השחקן הצעיר והמבטיח טימותי שאלאמה, אחרי הסרטונים החדשים שהופצו אתמול (ג') ברחבי הרשת וואלה! סלבס כבר הייתה צריכה לגמרי לשפשף את העיניים ולהתנער מתחושת הקרינג' שעטפה אותה.

בתחילה היו אלו סרטונים רגילים למדי בהם הזוג נראה בפעם הראשונה כשהם מבלים יחדיו בציבור, כשהם הגיעו להופעה של ביונסה בלוס אנג'לס, אבל כמה שעות אחר כך הופצו סרטונים חדשים מתוך ההופעה המדוברת, שממש לא השאירו מקום לדמיון. השניים כבר לגמרי לא ניסו להסתתר, וצולמו כשהם מתנשקים ומתמזמזים לאורך כל ההופעה. קרינג' כבר אמרנו?

התגובות ברשת שוב התחלקו, בין אלו שאהבו את מערכת היחסים החדשה בין שני הצעירים המוצלחים, לבין אלו שהמשיכו לפקפק באמינות של הזוגיות הזו ותלו את היציאה של הסרט החדש "ווילי וונקה" שבו שאלאמה מככב בסיבה שבגינה החליטו השניים לחשוף פתאום את הזוגיות אחרי לא מעט חודשים של שמועות.

@tmz #kyliejenner and #timotheechalamet officially go public as a couple at the #beyonce ♬ original sound - TMZ

"מזמן לא ראיתי את קיילי כל כך מאושרת עם בן זוג", כתבה אחת העוקבות בתגובה לסרטון שהתפרסם ברשתות החברתיות ואחרת הוסיפה: "אני רוצה לדעת איך הם נפגשו כי אני אוהבת את זה!". לעומת התגובות הטובות, היו כאמור מי שפקפקו ביחסים של השניים: "שום תיעוד של נשיקה לא ישכנע אותי שהשניים האלה באמת ביחד" עקץ גולש אחד ובתגובה נוספת נכתב: "הם נראים כמו חברים טובים או 'ידידים עם הטבות' ולא כמו זוג רומנטי. זה נראה כאילו הם עושים את זה בשביל המצלמה".

כזכור, השמועות לגבי הזוגיות בין השניים החלו לצוץ בחודש אפריל האחרון, ומאז אתרי הרכילות נמצאים במרדף מתמיד אחרי כל רמז לגבי זוגיות ביניהם, בין אם בצורת טבעת מסתורית שצצה על אצבעה של ג'נר ועם קשר ישיר לשחקן, ובין אם כשהמכוניות של השניים נצפו באותו מגרש חנייה.

וואלה! סלבס התאהבה פעם בבן דוד שלה, אבל ויתרה על הרעיון כדי להמנע ממבוכה בשולחן של ליל הסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully