וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופה: קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה בילו יחד בהופעה של ביונסה

עודכן לאחרונה: 5.9.2023 / 12:14

אחרי חודשים של שמועות על מערכת היחסים בין כוכבת הריאלטי לשחקן הצעיר, השניים נצפו סוף סוף ביחד כשהם מבלים בהופעה של ביונסה וברשת ממש לא נשארו רגועים. וואלה! סלבס רנדומלית

בחודש אפריל לפני כחמישה חודשים החלו לצוץ שמועות ברחבי הרשת על מערכת יחסים מתהווה ורנדומלית במיוחד בין כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קיילי ג'נר (25) לבין השחקן המבטיח טימותי שאלאמה (27). השניים, שמעולם לא אישרו את הזוגיות, שלחו את צלמי הפאפרצי, הצהובונים והמעריצים למרדפים אחרי כל פיסה של רמז כשכולם ניסו להבין מה באמת קורה ביניהם?

והנה הגיע הרגע המיוחל, אחרי שאתמול (ב') השניים סוף סוף נצפו כשהם מבלים יחדיו, ממש באותו המקום ולא סתם בחיבור של שתי המכוניות שלהם שבמקרה נמצאות באותו מגרש חנייה, אחרי שהגיעו ביחד להופעה של ביונסה בלוס אנג'לס ובילו זה עם זו לאורך כל המופע. הזוג הצעיר לא סתם שהו באותו מתחם ה-VIP המיוחד, ולשם שינוי גם ממש לא ניסו להסתתר. בסרטונים שהחלו לרוץ ברחבי הרשת השניים נראו כשהם רוקדים, צוחקים ומבלים יחדיו.

מי שממש לא נשארו אדישים לתמונות היו כמובן העוקבים ברחבי הרשת, שעדיין לא מעכלים את הזוגיות לכאורה של השניים. "הייתי צריכה לראות את זה כדי להאמין לזה, ואני עדיין לא מאמינה לזה", כתבה אחת המגיבות ואחר הוסיף: "אני צריך עוד הוכחות כדי להאמין שזה באמת קורה".

וואלה! סלבס צופה בהופעות של ביונסה ביוטיוב ומדמיינת שהיא אחת מהרקדניות שאיתה על הבמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully