וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברכבים נפרדים: המפגש הסודי של קיילי ג'נר וטימותי שאלאמה

עודכן לאחרונה: 30.8.2023 / 13:56

למרות שלא נתפסו מבלים יחד כבר תקופה ארוכה, הרומן בין כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר לשחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה ממשיך לפרוח. וואלה! סלבס התגנבות יחידים

למרות כיכובה של קיילי ג'נר בתוכנית הריאליטי המשפחתית, כמות הידע שיש לנו על חיי האהבה שלה הוא דל ביותר. מעולם לא גילינו איך באמת התפתח סיפור האהבה הספק פלילי שלה עם הראפר טייגה, ועוד יותר לא ברור איך התחיל הרומן שלה עם השחקן ההוליוודי טימותי שאלאמה.

מה שאנחנו כן יודעים זה שהשניים בילו יחד ממש לאחרונה, למרות השמועות על פרידה. צלמי פפראצי חרוצים תיעדו את השחקן יוצא עם הקאדילק שלו משביל הגישה באחוזה שלו בברלי הילס, כשחמש דקות לאחר מכן יצא גם המשפיענית עם רכב היוקרה שלה.

השמועות על יחסים בין השניים רצו בצהובונים מספר שבועות, עד שכוכבת הריאליטי העלתה לאינסטגרם תמונה שלה כשהיא עונדת טבעת ששייכת למותג ששאלמה הוא השגריר שלו עם משמעות רומנטית מאחורי העיצוב.

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
עונדת/צילום מסך, אינסטגרם

למרות השמועות הבוערות השניים בחרו, ועדיין בוחרים, להתעלם מהסערה סביבם ולהתנהג כאילו כלום לא קורה. כמה כיף שהראפר טראוויס סקוט, האקס של ג'נר, דאג לאשר לנו את כל השמועות בכך שלכלך על שאלאמה בשיר החדש שלו.

רגע לפני שיוצא הסרט החדש של ווילי וואנקה בכיכובו של השחקן ההוליוודי, באלבומו החדש של הראפר "Utopia" מופיעה השורה בשיר "Meltdown" : "קיבלה את המפעל של ווילי וונקה, שורפת ספורטאי כאילו זה קלוריות, מצאה אהבה לוהטת אחרת כמוני". שמישהו יביא משחה נגד כוויות כי מדובר בתה לוהט.

וואלה! סלבס מתגנבת בשקט מהבית של האקס על אופניים שהבלמים בהם לא עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully