וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהבה היא אהבה": שר משתפת תמונות אינטימיות עם בן הזוג הצעיר

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 14:23

הזמרת שר עסוקה בימים אלה בעיקר בניסיון להשיג אפוטרופסות על בן הזקונים הלא כל כך צעיר שלה, אבל זה לא אומר שהיא לא הצליחה למצוא זמן כדי לדפוק פוזה כשהיא צמודה לבן הזוג שצעיר ממנה ב- 39 שנים, אלכסנדר אדוארדס. וואלה! סלבס מאמי אישיוז

למרות שמערכות יחסים עם פערי גילאים זה לא דבר חדש בכלל, בלשון המעטה, בתעשיית הבידור ההוליוודית איכשהו הכוכבים מצליחים להפתיע אותנו כל פעם מחדש, ממש כמו הזוגיות של הזמרת שר (77) יחד עם בן זוגה אלכסנדר אדוארדס (37).

השניים ידעו עליות ומורדות במהלך הזמן הלא יותר מידי ארוך בו הם נמצאים במערכת היחסים, אך למרות הכל נראה שהם בכל זאת מצליחים לשמור על הניצוץ שקשה לפספס בתמונה שהעלתה הכוכבת לחשבון ה- X (לשעבר טוויטר) שלה, בה היא יושבת על הברכיים של אדוארדס בזמן שפניה מופנות לכיוונו בתיעוד שצורח אינטימיות.

בחודש מאי האחרון היחסים של השניים עלו על שרטון, ועל פי הדיווחים בצהובונים שמעבר לים הם אפילו הספיקו להחליט לפרק את החבילה, אך ארבעה חודשים לאחר מכן הם נצפו יחד בדאבל דייט יחד עם הזמר הקולמביאני ג'יי באלווין, בת זוגו ולנטינה פרר ומי שהיה הגלגל החמישי שלהם לאותו הערב, הראפר טייגה. שמם של שר ובן הזוג נקשרו לראשונה בנובמבר 2022 אחרי שנצפו מחזיקים ידיים בזמן טיול בלוס אנג'לס.

שר זמרת. Vince Bucci/Newsmakers, GettyImages
שר ובנה הצעיר, אלייז'ה בלו אלמן/GettyImages, Vince Bucci/Newsmakers

ברקע הרגע הרומנטי, נזכיר שבימים אלה הזמרת בכלל נמצאת עמוק בתוך מאבק משפטי בניסיון להשיג משמורת מלאה על בן הזקונים שלה, אלייז'ה בלו אלמן (47), שמתמודד עם התמכרות קשה לסמים. למרות שנראה כאילו יש כוונות טובות מאחורי הרצון של הכוכבת לשמור על בנה, הדרכים שלה להראות את האהבה יוצאות עקומות, בלשון המעטה.

הסאגה התחילה אחרי שהיא הזמינה לא פחות מארבעה גברים כדי שיחטפו את אלמן מבית המלון בו הוא מתגורר בניו יורק, והמשיך בזה ששופטת בית המשפט העליון בלוס אנג'לס, ג'סיקה אוזקטגוי, סירבה באופן זמני לבקשתה של הזמרת לאפוטרופסות על הבן הלא יציב לא לפני שהאשימה השופטת את עורכי הדין של שר בכך שלא נתנו לאלמן יותר מ- 24 שעות להתכונן וסירבו לשתף אותו בחומרים החסויים של התביעה נגדו.

וואלה! סלבס ניסתה לתקן את היחסים עם אמא שלה אבל וויתרה אחרי שהבינה ששווארמה יותר מנחמת משיחה איתה.

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully