וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת החליטה: בקשתה של שר לאפוטרופסות על בנה נדחתה זמנית

עודכן לאחרונה: 6.1.2024 / 14:18

הבקשה שהזמרת שר הגישה לבית המשפט כדי שתוכל לשמור על בנה, אלייז'ה בלו אלמן, בזמן שהוא מתמודד עם ההתמכרות שלו לסמים ומבזבז את כל כספו נדחתה באופן זמני, לפחות עד התאריך החדש שנקבע. וואלה! סלבס אמלה

למרות שהמחשבה על אפוטרופסות עלולה לגרום לרבים לחשוב מיד על המקרה של הזמרת בריטני ספירס, אולי דווקא יש פעמים שמדובר בדרישה לגיטימית כדי לשמור על אלה שלא מסוגלים לדאוג לעצמם? בניסיון לדאוג לבנה, אלייז'ה בלו אלמן, הזמרת שר הגישה בסוף החודש שעבר בקשה לאפוטרופסות עליו אחרי שהוא נצפה מספר פעמים במצב לא טוב ועל פי הדיווחים גם סובל מהתמכרות לסמים.

המקרה המדובר הגיע מהר מאוד עד לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס, שם נדחתה בקשתה של הזמרת באופן זמני על ידי השופטת ג'סיקה אוזקטגוי בטענה שעורכי הדין של הכוכבת נתנו לאלמן 24 שעות להיערך במקרה הטוב וסירבו לשתף אותו במידע החסוי של התיק נגדו.

אוזקטגוי קבעה תאריך חדש לדיון, מה שאומר שאנחנו נצטרך לחכות עד ה- 29 בינואר כדי להבין מה בדיוק קרה. הזמרת טענה בפני בית המשפט שבנה נעדר אך למרות הצהרותייה, הוא הופיע בבית המשפט אתמול (שישי) לשימוע הראשון יחד עם אשתו מריאנג'לה קינג, איתה הוא חזר לקשר לאחרונה.

שר זמרת. Vince Bucci/Newsmakers, GettyImages
שר ואלייז'ה/GettyImages, Vince Bucci/Newsmakers

בנוסף לטענות על היעדרותו של אלמן, במסמכים המשפטיים של התביעה נכתב: "הוא מבזבז את כל החסכונות וכל כסף שנכנס לחשבון הבנק שלו על סמים, דבר שמעמיד אותו בסיכון", הצהירה הכוכבת על בן הזקונים שלה, אותו הביאה עם בעלה לשעבר, המוזיקאי המנוח גרג אלמן.

למרות שאלמן קיבל בכל שנה לא פחות מ- 120 אלף דולר רק מעזבנו של אביו, משום מה חשבון הבנק שלו עדיין ריק. הזמרת ביקשה משמורת בלעדית זמנית על בנה, בן ה- 47, עד שיוכל ללמוד להתנהל בצורה נכונה. כזכור, בחודש ספטמבר האחרון שר שכרה ארבעה גברים כדי שיחטפו את הבן המעורער מבית המלון בו הוא התגורר בניו יורק, כדי לאשפז אותו בכפייה במוסד גמילה אחרי שגרם מספר פעמים לבהלה כשהתמוטט מול האורחים במקום.

בנוסף, מספר מקורות מקורבים העידו שצוות המלון נוהג לעדכן את הזמרת באופן קבוע במצבו שלה בנה בגלל ההתנהגות מעוררת הדאגה שכוללת מנהג להישען על קירות או להתמוטט על המדרכה מול המלון באופן קבוע.

וואלה! סלבס שרפה את כל החסכונות שלה על עסקיות בשווארמייה השכונתית.

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully