וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התמכרות לסמים: שר הגישה בקשה לאפוטרופסות על בנה

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 10:59

הכוכבת בת ה-77 הגישה בקשה רשמית להיות האפוטרופוסית של בנה בן ה-47 אלייז'ה, שמתמודד עם התמכרות קשה לסמים. לפי המסמכים המשפטיים, הוא לא מסוגל לנהל את נכסיו. וואלה! סלבס ספירס

שר זמרת. Vince Bucci/Newsmakers, GettyImages
סיבה לדאגה. שר ואלייז'ה בלו אלמן/GettyImages, Vince Bucci/Newsmakers

השחקנית והזמרת שר הגישה בקשה לאפוטרופסות על בנה, אלייז'ה בלו אלמן, כיוון שהוא מתמודד עם התמכרות קשה לסמים. ה-Page Six שבמסמכים המשפטיים שהכוכבת הגישה, צויין כי אלמן לא מסוגל לנהל את נכסיו בשל ההתמכרות. בנוסף, דווח שהוא לא יכול לדאוג לצרכים הבסיסיים שלו עצמו בגלל מצב נפשי וגופני לקוי: "הוא מבזבז את כל החסכונות וכל כסף שנכנס לחשבון הבנק שלו על סמים, דבר שמעמיד אותו בסיכון".

אלמן הוא בנה הצעיר של הכוכבת, שהביאה אותו לעולם עם המוזיקאי המנוח גרג אלמן. אלייז'ה קיבל בכל שנה 120,000 דולרים מעזבונו של אביו, אולם חשבון הבנק שלו ריק. שר ביקשה משמורת בלעדית זמנית על אלייז'ה עד שיוכל להתנהל בצורה נכונה. ההחלטה בנושא צפויה להתקבל בעוד כחודשיים.

שר זמרת. Ron Sachs-Pool/Getty Images, GettyImages
בהצלחה!/GettyImages, Ron Sachs-Pool/Getty Images

בחודש ספטמבר האחרון דווח שהזמרת שכרה ארבעה גברים ושילמה להם כדי שיחטפו את בנה מבית מלון בלוס אנג'לס. לפי ה-Daily Mail, בימים שקדמו ל"חטיפה" אלייז'ה נראה מוזנח מאוד וגרם לבהלה במלון בו התגורר לאחר שהתמוטט מספר פעמים. "בהתחלה זה היה נראה כאילו הוא מת אבל הוא רק התעלף", סיפרה עדת ראייה. "הצוות הרים אותו והכניס אותו פנימה".

הצוות של בית המלון דאג לעדכן את שר בת ה-77 באופן קבוע על המצב של בנה, כיוון שהתנהג בצורה מעוררת דאגה. בין היתר, נהג להישען על קירות או להתמוטט במקום באופן קבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully