וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שר שכרה ארבעה גברים שיחטפו את בנה ממלון בניו יורק

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 14:42

הזמרת האיקונית שר שכרה ארבעה גברים כדי שיחטפו את בנה, אלייז'ה בלו אלמן, ממלון בניו יורק כדי לאשפזו במוסד גמילה. וואלה! סלבס אהבה של אמא

הזמרת שר שכרה ארבעה גברים שיחטפו את בנה בן ה-47, אלייז'ה בלו אלמן, מבית מלון בלוס אנג'לס. מסמכים משפטיים שהגיעו לידי ה- Daily Mail, חשפו שאלמן בילה עם אשתו מריאנג'לה כאשר ארבעה גברים נכנסו לחדר ואמרו שאימו הורתה להם להוציא אותו מהמקום.

בימים אלה נמצא בלו אלמן במוסד גמילה, אך בימים שקדמו ל"חטיפה" הוא נראה מוזנח מאוד וגרם לבהלה במלון בו התגורר לאחר שהתמוטט מספר פעמים. "בהתחלה זה היה נראה כאילו הוא מת אבל הוא רק התעלף", סיפרה עדת ראייה. "הצוות הרים אותו והכניס אותו פנימה".

על פי דיווחים שונים, נראה שצוות המלון דאג לעדכן את שר בת ה-77 באופן קבוע על המצב של בנה, כיוון שהתנהג בצורה מעוררת דאגה. בין היתר, נהג להישען על קירות או להתמוטט על המדרכה מול המלון באופן קבוע.

בלו אלמן הוא הבן הצעיר של הזמרת מתוך שני ילדיה ואביו הוא המוזיקאי גרג אלמן. הוא נישא לקינג בשנת 2013 ולפני מספר שנים הודה בראיונות שהוא מתמודד עם בעיית התמכרות לסמים. בין היתר, סיפר אלמן שהתנסה בהרואין בפעם הראשונה כשהיה בן 11 בלבד.

וואלה! סלבס הייתה שמחה לעבור לגור בבית מלון, אבל המשכורת שלה מספיקה לדירה בלי חלוק. למעשה היא ברי לארסון בסרט "חדר"

  • עוד באותו נושא:
  • שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully