וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך העמיק? לא תאמינו מי לא הגיעו למסיבה של ספיר ואברהם

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:28

אחרי שהכריזו שהם לא מי יודע מה בקשר עם אחיה, יוצאי האח הגדול, ספיר בורגיל ואברהם אקלום אירחו מסיבת חנוכת בית בדירתם החדשה והמשותפת. מי שבלטו בחסרונם היו שניר בורגיל ושי לי עופרי. איפה הם היו בזמן הזה? וואלה! סלבס היי סיסטר

הסטורי של ספיר בורגיל מחנוכת הבית/אינסטגרם, צילום מסך.

למרות שמרגיש שעברו כמה שנים טובות, שידורי העונה האחרונה של האח הגדול נגמרו רק לפני קצת פחות מחמישה חודשים, מפתיע נכון? מיד אחרי שיצאו מבית האח, שני הזוגות: ספיר בורגיל ואברהם אקלום, ושניר בורגיל שמצא גם הוא את שי לי עופרי בבית האח, לקחו את מערכות היחסים שלהם כמה וכמה שלבים קדימה מיד עם יציאתם מהבית המצולם במדינה.

שי לי ושניר עברו לגור יחד והתארסו לא יותר משלושה שבועות אחרי שיצאו מבית האח, בו מערכת היחסים שלהם עברה הרבה עליות ומורדות, וספיר ואברהם שעברו לגור יחד גם הם. אמש (א') אקלום ובורגיל חגגו את חנוכת הבית החדש שלהם, אך ללא אחיה ובת זוגו אחרי, דבר מחשיב בהתחשב בזה שכבר בעבר הספקנו לשמוע על מתחים בין השתיים: "היא חסמה אותי, אני בטוב איתה", כתבה עופרי בחודש שעבר על גיסתה לעתיד.

למרות הדאגות הרבות לטיב היחסים של הארבעה ובזמן ששאר המשפחה תקעו מזוזה בעזרתו של חברם לעונה, יענקי גולדהבר, שי פרסמה תמונה של שניר יושב לצידה במה שנראה כמו חדר מיון: "אהוב ליבי, תודה שאתה קיים!", כתבה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, אחרי שסיפרו השניים שחזרו חולים מחופשה משותפת בחו"ל.

שי לי עופרי בבית חולים. אינסטגרם, צילום מסך
שי לי עופרי בבית חולים/צילום מסך, אינסטגרם

כבר במהלך שידורי הפרקים, בביקור של משפחת בורגיל וארוחת הערב שקיימו ההורים של שני האחים רק עם בן הזוג של ספיר, ולא עם בת הזוג של שניר היה ברור שיש פער מסויים ביחס לשני הצדדים, פער שאפשר לראות בבירור בראיונות הראשונים של ספיר אחרי שיצאה מבית האח ואמרה שהיא לא חושבת שעופרי אותנטית, ושאחיה אוהב אותה יותר ממה שהיא אוהבת אותו ולכן זה לא יחזיק מעמד.

הפעם האחרונה בה כולם התאחדו בהרכב מלא הייתה לכבוד בר המצווה של סהר בורגיל, אחיהם הקטן של השניים ובאירוע עצמו היה נראה שכולם באמת מסתדרים, אך מאז עברו כמעט ארבעה חודשים וחגיגות משותפות שאולי אפילו יכללו סולחה, לא נראות באופק.

וואלה! סלבס ניסתה לעשות שולם עם בן אחותה אחרי שהוא אכל את שאריות האוכל שלה, אבל הוא סירב להתנצל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully