וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלתי נפרדים: החגיגה של משפחת בורגיל ובני הזוג החדשים

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 11:28

למרות שצופים רבים לא היו משוכנעים שהזוגות של יוצאי האח הגדול, שניר ושי, ואברהם וספיר יחזיקו מעמד יותר מידי זמן בחוץ, אירוע מרגש אחד הביא את כולם לחגוג יחדיו. האם המצקצקים אוכלים את הכובע? וואלה! סלבס תיבת נוח

האחים בורגיל ובני הזוג. אינסטגרם, צילום מסך
לא נפרדים לרגע אה?/צילום מסך, אינסטגרם

אמנם אף אחד מהאחים לבית משפחת בורגיל שנכנסו אל האח הגדול לא יצא עם המיליון הנכסף, אבל הם זכו במשהו שמס הכנסה לא יכולים להוריד ממנו, בינתיים, אהבה. כל אחד משני האחים יצא עם בן או בת זוג שהכירו במהלך השתתפותם בתוכנית, שניר הכיר את שי עופרי וספיר את אברהם אקלום.

למרות כל הנבואות השחורות על כך שהיחסים של כל אחד מהזוגות לא יאריכו ימים, בינתיים הם לא עוזבים אחד את השנייה ומבלים יחד ללא הפסקה, כשהכל מתועד כמובן לחשבונות האינסטגרם של הארבעה. אחרי שספיר ואברהם עברו לגור יחדיו, כעת מגיע אירוע נוסף שהעלה את היחסים של הזוגות עוד שלב ביחסים.

האירוע המרגש שהביא את בני הזוג החדשים להכיר עכשיו גם את בני המשפחה המורחת הוא בר המצווה של סהר, האח הצעיר במשפחת בורגיל, שעלה היום (ה') לתורה בבוקר בבית הכנסת. אל החגיגות הגיעו כאמור גם שי ואברהם, שנראה שנכנסו אל המשפחה לגמרי בזרועות פתוחות, על אף שבתוך הבית היחסים בין כולם היו מעט מתוחים.

וואלה! סלבס נהנת רק מהבופה והרכילות בכל אירוע המוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully