וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגשים: מעיין אדם ויובל צלנר חשפו את מין העובר

עודכן לאחרונה: 3.1.2024 / 22:02

אשת התקשורת ואושיית הרשת חשפה ביחד עם בן זוגה את מין העובר לו הם מצפים, כחודש אחרי שבישרו לעולם על ההריון המרגש שהגיע זמן קצר אחרי מותה של אחותה הצעירה של מעיין. וואלה! סלבס מתרגשת

לפני כשלושה חודשים החלה המלחמה הקשה בה נמצאת עדיין ישראל, עם מתקפת הפתע האכזרית של החמאס ב-7 באוקטובר. הטרגדיה הקשה פקדה גם את משפחתה של אשת התקשורת ואושיית הרשת מעיין אדם, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל שנרצחה בטבח במסיבת הנובה. זמן קצר אחרי זה גילתה אדם כי היא בהריון מפתיע, שהגיע פחות משנה אחרי שילדה את בתה הבכורה תבור.

היום (ד') אדם ובן זוגה, המתמודד לראשות עיריית תל אביב יובל צלנר, בישרו לעולם ברשתות החברתיות את מין העובר לו הם מצפים, וחשפו בהתרגשות כי מדובר בבת נוספת. בסרטון מרגש שהעלתה הכוכבת לעמוד האינסטגרם שלה ושצולם במסגרת השתתפותה בתכנית "מחוברים" המשודרת ב-HOT תועדה בדיקת האולטרסאונד בה הם גילו כי הם מצפים כאמור לבת.

"כבר בדייט הראשון יובל החתים אותי שלא עוצרים עד שאין שני בנים. אז העיקר שתהיה בריאה אבל יש לי עוד שני הריונות לפחות וכבר אין לי רצפת אגן שתחזיק אותם. האמת? אני מתרגשת עד דמעות ללדת את החברה הכי טובה של תבור", כתבה אדם בפוסט שהעלתה. גם צלנר לא עמד בהתרגשות והעלה גם הוא סרטון בו עמית, בתו הבכורה מנישואיו הקודמים, פוצצה כמיטב המסורת הויראלית בלון ממנו יצא קונפטי ורוד שגילה לה כי היא מצפה לעוד אחות קטנה, על רקע השיר של נועה קירל וגיתית פישר "שלושה בנות", למען הסר ספק.

אתמול (ג') וואלה! סלבס פגשה את אדם במסגרת השקת התכנית "מחוברים - פרק מלחמה" שתעלה מחר והיא סיפרה על התקופה שהיא עוברת: "לא חלמתי שאני אטבע ככה. הנחיתה הייתה מהכי גבוה להכי נמוך, אבל אני מסתכלת בפרופורציות. יש משפחות שעוד לא יודעות, יש להם ילדות שם. מה עושים להן? מה עובר עליהן? אני בסדר, מפל מתה. לה קרה הדבר, היא הפסידה את החיים שלה. לי לא קרה כלום".

על הרגע בו גילתה שהיא בהריון סיפרה: "זה היה לא פחות עצוב. עברו לי מחשבות שזה גלגול נשמות, שזו מתנת פרידה ממפל. מחשבות לא אופיניות לי. איך באותו שבוע היא הולכת וזה בא?".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully