וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשיא החושך נדלק נר": מעיין אדם בהריון שני!

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 9:39

המגישה ואושיית הרשת שאיבדה את אחותה הצעירה מפל בטבח של ה-7 באוקטובר,בישרה הבוקר בעמוד האינסטגרם שלה את הבשורה המרגשת כי היא נמצאת בהריון שני ומצפה לילד נוסף מבן זוגה יובל צלנר. וואלה! סלבס מחבקת

בימים קשים אלו על רקע המלחמה המתנהלת והאירועים הנוראיים שחווינו החל מהמתקפה של ה-7 באוקטובר, אין ספק שכל בשורה משמחת הופכת לאור גדול, ואם נודה על האמת, יש בשורות שמרגשות אותנו במיוחד.

המגישה ואושיית הרשת מעיין אדם, שאיבדה את אחותה הצעירה מפל שנרצחה בטבח שבוצע במסיבת הנובה באותה שבת נוראית, בישרה היום את הבשורה המרגשת כי היא נמצאת בהריון שני מבן זוגה יובל צלנר.

אדם העלתה את הפוסט המרגש בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "נר לי", יחד עם תמונות מהתקופה האחרונה, ביניהן תמונה אחת ממיסה במיוחד של בתה הבכורה עם תמונות האולטרסאונד המרגשות, תמונה כואבת של הקבר של אחותה ועליו מונחת חולצה שכתוב עלייה: "דודה שרופה x2" ותמונה משפחתית מתוקה של בן זוגה ביחד עם שתי הבנות כשהן לובשות חולצה תואמת עם הכיתוב המשמח "אחות גדולה". בסטורי נוסף שהעלתה כתבה: "יקח לי זמן למצוא לזה מילים ויקח זמן לרדת מכזאת רכבת הרים, אבל בשיא החושך נדלק נר".

כאמור, השניים חולקים בת נוספת בשם תבור בת ה-8 חודשים, שהיא בתה הבכורה של אדם והבת השנייה של צלנר, שהוא אב לעמית, בתו מהנישואים הקודמים לדפנה שחר. צלנר ואדם נמצאים בזוגיות קרוב לשלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully