וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אדם: "אני בסדר, מפל מתה. לה קרה הדבר"

2.1.2024 / 13:08

אשת התקשורת והמשפיענית הגיעה לאירוע השקה ודיברה בפתיחות על החודשים האחרונים בהם איבדה את אחותה מפל ז"ל במסיבת הטבע ברעים, וגילתה שהיא בהריון ימים ספורים לאחר מכן: "איך באותו שבוע היא הולכת וזה בא?"

ראיון עם מעיין אדם בהשקה של "מחוברים - פרק מלחמה"/מערכת וואלה!

מפל אדם ז"ל, אחותה של אשת התקשורת והמשפיענית מעיין אדם, נרצחה במתקפה הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר. מפל ובן הזוג שלה בילו במסיבת הטבע ברעים ומעיין שיתפה בכאב שלמרות שניסתה להסתתר ונלחמה על חייה, המרצחים הצליחו להגיע למפל.

הבוקר (ג') הגיעה אדם עם בן הזוג יובל צלנר להשקה אינטימית של "מחוברים - פרק מלחמה" בגלריה דובנוב בתל אביב. בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפרה אדם על התקופה הקשה שהיא עוברת.

"לא חלמתי שאני אטבע ככה. הנחיתה הייתה מהכי גבוה להכי נמוך, אבל אני מסתכלת בפרופורציות. יש משפחות שעוד לא יודעות, יש להם ילדות שם. מה עושים להן? מה עובר עליהן? אני בסדר, מפל מתה. לה קרה הדבר, היא הפסידה את החיים שלה. לי לא קרה כלום".

מעיין אדם יובל צלנר. רפי דלויה, HOT,
תומכים זה בזו. אדם ויובל צלנר/רפי דלויה, HOT

לפני תשעה חודשים בדיוק אדם הביאה לעולם את תבור, בת משותפת ראשונה לה ולצלנר. ימים ספורים אחרי מותה של מפל, גילתה שהם מצפים לילד נוסף: "בהתחלה לא תפקדתי כאימא, הייתי מאוד אפאתית אליה. היום קצת יותר, אני יכולה לשחק איתה שעה, לשכוח שנהרסו החיים. החיים שלי נהרסו". מעיין סיפרה גם על הרגע בו גילתה שהיא בהריון: "זה היה לא פחות עצוב. עברו לי מחשבות שזה גלגול נשמות, שזו מתנת פרידה ממפל. מחשבות לא אופיניות לי. איך באותו שבוע היא הולכת וזה בא?".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully