וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהחליטה להוריד את השתלים: בלאק צ'יינה מסתבכת

רוני טרנובסקי

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 11:21

רבים מכירים את אושיית האינסטגרם בלאק צ'יינה בתור האקסית של האח האבוד רוב קרדשיאן, אך בשנה האחרונה היא הייתה עסוקה במייקאובר של 180 מעלות, אותו השלימה עם סדרת ניתוחים שהסתבכה. וואלה סלבס גוזייה

שינוי אורח החיים של אושיית הרשת בלאק צ'יינה עורר השראה ברבים מעוקבייה, אחרי הדרמה עם משפחת קרדשיאן היא החליטה לקחת את עצמה בידיים ולעשות מייקאובר פנימי וגם חיצוני שכלל התחזקות באמונה הנוצרית שלה עם הטבלה מחדש והורדת כמות הסיליקון שהיה בולט מאוד בגוף הקודם שלה.

"מוקדם יותר השנה החלטתי להוציא את השתלים שלי כי עייפתי מהם והם כבר לא התאימו יותר לסוג הגוף שלי ולא מתאימים למי שאני יותר. אז הלכתי לרופא ובאותו הזמן היו לי 85 CC. הוא הציע לי לעשות את זה לאט לאט כדי לראות איך העור שלי חוזר לעצמו ושאני לא אסיים עם עור מדלדל ולא אוהב את זה".

אושיית הרשת המשיכה וסיפרה בצורה גרפית מאוד שמאותו הרגע התחילו לה סיבוכים אחרי שהתגלה שהשריר שלה עטף, תפס את השתל, וגרם לה לכאבים קשים. "בכל הפעמים שעשיתי דברים בחזה שלי זה לא קרה לי אבל אז זה כן קרה לי", שיתפה. אך למרות זאת היא עדיין מתכננת להמשיך בסדרת הניתוחים היקרים שעומדים לפנייה.

לאחר מכן המשיכה הכוכבת בנימה קצת שונה וסיפרה שהמטרה שלה כרגע לשנה החדש היא לרוץ מרתון: "אני רוצה לראות כמה רחוק אני יכולה להגיע, אני רוצה להיותר השראה למשפחה שלי, לחברים שלי ולילדים שלי כשהם יראו שאני משיגה את המטרות שלי, לא רק בעבודה".

"השנה הזאת זה מאוד אישי, אני לומדת על עצמי, אני לומדת על אנג'לה", התייחסה לעצמה בשמה המקורי, אנג'לה וויט. השנה הזאת אלוהים הביא אותי לאן שאני היום והביא לי כוחות לצאת ממקומות שהייתי בהם, שלא הייתה יכולה לצאת מהם בעצמי. אז בלי האיש מלמעלה לא הייתי פה היום", אמרה.

מעבר לניתוחים והשיפוצים שהיא לאט לאט מסירה מגופה, אושיית הרשת התחילה להתאמן והפכה לשרירית מתמיד. מי שתומכים בה במיוחד בכל הדרך שעברה בשנה האחרונה הם העוקבים שלה שדואגים לפרגן על בסיס קבוע בתגובות לפוסטים שהיא מעלה לאינסטגרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

את המסע היא התחילה אחרי הארה רוחנית שהגיעה אליי אחרי שטבלה את עצמה כחלק מטקס נוצרי שהוא כמו מקווה רק עם בגדים וכומר. הכוכבת סיפרה בעבר ששם הבינה שהיא התרחקה מעצמה והיא מעוניינת לחזור למי שהיא הייתה. אחרי שהתחילה עם השינוי היא אפילו קיבלה תואר ד"ר של כבוד באומנויות ליברליות מממכללה בסקרמנטו, קליפורניה.

וואלה! סלבס החליטה לעשות שיפוץ קוסמטי לתוספתן שלה ואז גילתה שכבר הורידו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully