וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהורשע ונכנס למאסר: דני מסטרסון בתמונה ראשונה מהכלא

עודכן לאחרונה: 28.12.2023 / 12:17

השחקן לשעבר דני מסטרסון נאסר לפני כמה חודשים אחרי שהורשע באונס של שתי נשים. עכשיו, חודשים אחרי שהתחיל לרצות את המאסר שלו, הוא הועבר למתקן כליאה אחר, שפרסם תמונה עדכנית של העבריין המורשע. וואלה! סלבס נגעלת

השחקן דני מסטרסון, שגילם את דמותו של סטיבן הייד בסיטקום "מופע שנות ה-70", הורשע בתחילת חודש ספטמבר בשניים מתוך שלושת סעיפי האונס שהיה מואשם בהם ועל פי בית המשפט בלוס אנג'לס עומד לרצות בין 30 שנים למאסר עולם.

אתמול (ד'), אחרי שלושה חודשים בהם שהה במקום אחר ובעקבות המעבר לכלא North Kern State, מוסד לתיקון ושיקום אסירים שבקליפורניה, פורסמה תמונה חדשה של העבריין המורשע בה הוא נראה מלוכלך ועייף בחליפה הכתומה המוכרת. ועל פי מקור מהמקום השחקן לשעבר: "עובר את תהליך הסיווג והקליטה למקום", סיפר ל- People.

כזכור, מיד לאחר ההרשעה נחשפו מסמכים מעדויות התביעה וההגנה, בהם היו גם עדויות האופי שכתבו הקולגות שלו, מילה קוניס, שכתבה: "הוא בעל אופי יוצא דופן הייתה לו השפעה חיובית משמעותית בחיי", ואשטון קוצ'ר שהעיד: "בכל 25 שנות החברות שלנו אני לא זוכר פעם אחת בה הוא שיקר לי, הוא אחד מהאנשים היחידים שאסמוך עליהם בחדר לבד עם הבת והבן שלי".

הזוג פרסמו התנצלות מהר מאוד, אך לא לפני שהגולשים והגולשות החטטנים מצאו דברים מדאיגים שאמר בעבר קוצ'ר כמו: "היא מסוג הבנות שכולנו מחכים שיגיעו לגיל 18", הודיע בהתייחסות לשחקנית הילארי דאף, ו- "היא הייתה אפילו יותר לוהטת בגיל 14, אם מותר לי להגיד את זה", כשדיבר על קוניס, אשתו.

גם בחייו האישיים של מסטרסון סרר כאוס לא קטן, מתחילת המשפט ועד סופו אשתו של העבריין המורשע, ביז'ו פיליפיס, תמכה בו. אך ברגע שהכל נגמר היא הגישה בקשה לגירושים. במסמכים נכתב שהסיבה היא: "פערים שלא ניתנים לגישור", לא מפתיע.

"גברת פיליפיס החליטה להגיש בקשה לגירושין מבעלה בתקופה מצערת זו. העדיפות שלה נשארת עם בתה. התקופה הזו הייתה קשה בצורה בלתי נתפסת עבור הנישואין והמשפחה. מר מסטרסון תמיד היה לצד גברת פיליפס בתקפות הקשות ביותר בחייה, היא מכירה בכך שהוא אב נפלא עבור בתם", אמר בעבר עורך דינה של פיליפס.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully