וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התמיכה: אשתו של דני מסטרסון הגישה בקשה רשמית לגירושין

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 9:24

על אף שתמכה בו לאורך כל המשפט בו הואשם במספר מעשי אונס, אשתו של כוכבת שנות ה-70, השחקנית ביז'ו פיליפס, הגישה בקשה רשמית לגירושין מהשחקן. וואלה! סלבס חותכת

ביז'ו פיליפס ודני מסטרסון, 4 ביוני 2016. amie McCarthy, GettyImages
קיבלה שכל/GettyImages, amie McCarthy

בתחילת החודש הגיע לסיומו המשפט של אחד מכוכבי הסדרה "מופע שנות שנות ה-70" דני מסטרסון, שהורשע בשניים מתוך שלושת סעיפי האונס בהם הואשם ונידון ל-30 שנות מאסר. על אף המעשים החמורים של השחקן, אישתו השחקנית ביז'ו פיליפיס תמכה בו לאורך כל המשפט, אך כעת נראה שהתמיכה הגיעה לסיומה.

על פי הדיווחים באתרי הרכילות מעבר לים, פיליפיס הגישה בקשה רשמית לגירושין ממסטרסון לאחר כמעט 12 שנות נישואין. במסמכים שהוגשו לבית המשפט נכתב כי סיבת הגירושין היא "פערים שלא ניתנים לגישור". עורך דינה של השחקנית מסר לאתר TMZ: "גברת פיליפיס החליטה להגיש בקשה לגירושין מבעלה בתקופה מצערת זו. העדיפות שלה נשארת עם בתה. התקופה הזו הייתה קשה בצורה בלתי נתפסת עבור הנישואין והמשפחה. מר מסטרסון תמיד היה לצד גברת פיליפס בתקפות הקשות ביותר בחייה, היא מכירה בכך שהוא אב נפלא עבור בתם".

השחקן דני מסטרסון. Michael Tullberg/Getty Images, GettyImages
השחקן דני מסטרסון/GettyImages, Michael Tullberg/Getty Images

פיליפס, כאמור, הייתה לצדו של מסטרסון לאורך כל המשפט והביעה בו את תמיכתה. במכתב שכתבה לשופטת היא כינתה אותו "שותף מציל חיים עבורי". בשבוע שעבר פורסם כי היא מתכוונת להמשיך לתמוך בו ולעמוד לצדו על אף גזר הדין החמור, אבל נראה שהיא ערכה חישוב מחדש והחליטה בכל זאת לסיים את הנישואין ביניהם.

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully