וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהורשע באונס: אשתו של דני מסטרסון ממשיכה לתמוך בו

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 23:06

בשבוע שעבר הורשע השחקן בשני מעשי אונס ונדון לעונש המקסימלי של 30 שנות מאסר עד מאסר עולם. אבל למרות האישום והמעשים החמורים, אישתו של השחקן ממשיכה לתמוך בו ולעמוד לצדו. וואלה! סלבס מיואשת

השחקן דני מסטרסון ("מופע שנות ה-70") הורשע בשבוע שעבר אחרי שהואשם בשני מעשי אונס ונדון לעונש המקסימלי של 30 שנות מאסר עד מאסר עולם. למרות המעשים החמורים, אשתו השחקנית ביז'ו פיליפס לא מתכננת לפרק את החבילה.

לפי דיווחים שהגיעו השבוע למגזין Pepole, פיליפס בת ה-43 אמנם נסערת, אבל לא בגלל המעשים, אלא בגלל העונש שקיבל בעלה ולמרות הכל "אין לה תכניות להתגרש", כך על פי הדיווח. מקור המקורב לזוג סיפר לאתר: "עברה עלייה תקופה מאוד קשה מאז ההרשעה. היא אוהבת את דני ואין לה שום כוונה להגיש תביעת גירושין. היא תהיה לצידו בכל זה".

בשבוע שעבר, מקור נוסף סיפר לאתר Daily Mail כי פיליפס "מאוד מודאגת" שבעלה יפגע בכלא, והוסיף כי המון מחשבות "טורדניות מפחידות וחולניות" רצות בראשה מאז הרשעתו. "זה סיוט, אבל היא תהיה בצד שלו בהמשך ותמשיך להיות נוכחת עבור בתם", אמר המקור והוסיף כי היא מעולם לא חוותה לחץ מסוג זה. עם זאת, נמסר כי פיליפס "לא מאמינה שהוא יפגע בעצמו בכלא".

בתחילת השבוע הרשת סערה אחרי שהתגלה שזוג השחקנים מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, ששיחקו לצדו של מסטרסון ב"מופע שנות ה-70", תמכו בו במהלך המשפט וכתבו מכתב לשופטת בו העידו על "אופיו הטוב" של השחקן, שכאמור, הואשם בשני סעיפים של אונס אלימות. השניים מיהרו לפרסם סרטון התנצלות בו אמרו: "אנחנו מודעים לכאב שנגרם מחשיפת מכתבי עדות האופי על דני מסטרסון. אנחנו תומכים בקורבנות, עשינו את זה פעמים רבות בעבודה שלנו ונמשיך לעשות את זה בעתיד".

לאחר מכן חידדו את מהות המכתב: "בני המשפחה של דני פנו אלינו וביקשו מאיתנו לכתוב עדות אופי שמייצגת את האדם שהכרנו במשך 25 שנים כדי שהשופט יוכל להסתכל על התמונה המלאה לקראת פסק הדין. המכתבים לא נכתבו כדי לערער את הלגיטימציה של מערכת המשפט או את החלטתם של חבר המושבעים. הם נועדו לעיניו של השופט. לא כדי לערער את האמינות של המתלוננות ולפגוע בהן שוב. לא היינו רוצים לעשות את זה, ואם עשינו את זה אנחנו מצטערים. הלב שלנו יוצא אל כל אדם שהיה קורבן להתעללות מינית, הטרדה מינית או אונס".

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully