וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגישות שיא: מילה קוניס ואשטון קוצ'ר הגנו על דני מסטרסון בבית המשפט

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 13:15

השחקנים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס הפכו לאנשים השנואים ביותר באמריקה, בעקבות חשיפת מסמכים שנשלחו לבית המשפט בהם על הקולגה דני מסטרסון, שהואשם באונס של שתי נשים. וואלה! סלבס מאוכזבת

למרות שהתכנית מופע שנות ה-70 מתרחשת לא מעט עשורים אחורה, היא עדיין סדרה על זמנית בזכות ההתעסקות בענייני הלב ובסיפורים של בני נוער שזכו לגדול בלי מצלמות אבטחה בכל חור. אך עכשיו נראה שהצפייה בה הוכתמה בעקבות הרשעתו של השחקן דני מסטרסון במקרי אונס של שתיים מתוך שלוש מתלוננות שהגישו נגדו תביעה.

על אף שהם משתדלים תמיד להיות בצד הצודק והנאור, השחקנים והפילנתרופיים מילה קוניס ואשטון קוצ'ר הצליחו להכעיס אנשים רבים ברחבי העולם לאחר שנחשפו מכתבים ששלחו לבית המשפט בהם העידו על חברם לסדרה, האנס המורשע.

קוצ'ר כתב שמסטרסון הוא: "דמות לחיקוי" ו"מאוד כנה", בנוסף לפרגון על בייביסטר פוטנציאלי: "בכל 25 שנות החברות שלנו אני לא זוכר פעם אחת בה הוא שיקר לי, הוא אחד מהאנשים היחידים שאסמוך עליהם בחדר לבד עם הבת והבן שלי". מצידה של קוניס היא העידה שהעבריין המורשע הוא: "בעל אופי יוצא דופן הייתה לו השפעה חיובית משמעותית בחיי".

לא לקח הרבה זמן מהרגע שנחשפו המכתבים עד שכל אתרי הרכילות בחו"ל סיקרו את המקרה, ומיליוני אנשים השתלחו בזוג ברשתות החברתיות. כמיטב המסורת, סרטון ההתנצלות בו האפשרות להגיב חסומה, פורסם בחשבון האינסטגרם של קוצ'ר.

"אנחנו מודעים לכאב שנגרם מחשיפת מכתבי עדות האופי על דני מסטרסון", פתח השחקן, "אנחנו תומכים בקורבנות, עשינו את זה פעמים רבות בעבודה שלנו ונמשיך לעשות את זה בעתיד", המשיכה אותו קוניס במילים שנשמעו כאילו נכתבו מראש.

השניים המשיכו במשפטים שהשלימו זה את זה: "בני המשפחה של דני פנו אלינו וביקשו מאיתנו לכתוב עדות אופי שמייצגת את האדם שהכרנו במשך 25 שנים כדי שהשופט יוכל להסתכל על התמונה המלאה לקראת פסק הדין. המכתבים לא נכתבו כדי לערער את הלגיטימציה של מערכת המשפט או את החלטתם של חבר המושבעים"

"הם נועדו לעיניו של השופט. לא כדי לערער את האמינות של המתלוננות ולפגוע בהן שוב. לא היינו רוצים לעשות את זה, ואם עשינו את זה אנחנו מצטערים. הלב שלנו יוצא אל כל אדם שהיה קורבן להתעללות מינית, הטרדה מינית או אונס". חתמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מי שפחות התרשמה היא השחקנית כריסי קרנל ביקסלר שהייתה בת זוגו של מסטרסון מ-1995 ועד שנת 2002 והיא גם אחת מתוך שלוש המתלוננות נגד השחקן. קרנל ביקסלר העלתה אתמול (שבת) לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה רצף של סרטונים עם קטעים מטרידים שכללו חלקים מראיונות עבר של קוצ'ר.

בראיונות הוא מודה על חיבתו לשחקניות צעירות, זאת אומרת נערות, שהיו אז קטינות ושהוא מחכה ליום בו יהפכו לחוקיות כמו התאומות אולסון והילארי דאף, הערות מיניות כלפיי קוניס שהייתה עדיין קטינה באותם הימים, ושלל בדיחות על אונס.

אך לא רק הסרטונים היו מדאיגים, אלא גם מה שכתבה: "אשטון היקר, אני יודעת את הסודות שה"דמות לחיקוי" שלך מסתיר בשבילך. כאלה שיכולים לגמור אותך. אתה שוכח שהייתי שם? היית על רמקול בשיחת הטלפון לדני באותו הלילה של ה- 21 בפברואר 2001. שמעתי הכל. שמעתי את התוכנית. לדעתי אתה חולה בדיוק כמו "המנטור" שלך".

ואם חשבתם שקוניס יצאה מהסיפור ללא פגע, אתם טועים: "מילה היקרה, אני מתפללת שתתחילי לעכל את מה שעברת כילדה על הסט הזה. הראיונות הישנים שלך מעידים מאוד. אני מפצירה בכולם לצפות בהם ולהחליט בעצמכם מה אתם רואים ושומעים. תעשו את זה לפני שהם ימחקו מהאינטרנט.

אני גם יודעת מה קרה בטורנטו ואחרי. אם זה מה שאת רואה בתור יחסים נורמליים עם דמות של "אח גדול" אז אני מרחמת עלייך, ואני מקווה שתשקלי ללכת לטיפול. אתם בטח שוכחים שהייתי שם כל הזמן במשך חמש השנים הראשונות של התוכנית מופע שנות ה-70. אני זוכרת הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully