וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד ברור? קורטני קרדשיאן חושפת תמונות ראשונות של הבייבי החדש

עודכן לאחרונה: 23.12.2023 / 12:10

כוכבת הריאליטי וגורו הוולנס קורטני קרדשיאן ילדה את בנה המשותף עם מתופף Blink182, טראוויס ברקר, רק בתחילת החודש שעבר אחרי הריון שלא עבר בקלות. עכשיו היא חושפת את רוקי הקטן לראשונה בתמונות חדשות. וואלה סלבס מניקה

על אף שיש לה כבר שלושה ילדים משלה, כוכבת הריאליטי וגורו הוולנס קורטני קרדשיאן החליטה לא להסתפק בשני הילדים הנוספים של בעלה, מתופף להקת Blink182 טראוויס ברקר, והביאה איתו ילד נוסף בשם רוקי, שנולד ממש בתחילת החודש שעבר.

"רוקי", כתבה בשילוב של לב שחור בפוסט שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה, בו אפשר לראות את שני ההורים והעולל הקטן בסט תמונות שבאחת מהן היא מניקה את הקטן. אך סך הכל הן הרבה פחות חושפניות ממה שאנחנו רגילים, אולי בזכות אווירת החגים המשפחתית שכוללת גם מזג אוויר קריר וסגרירי ברוב המקומות בעולם.

יחד עם ההתרגשות שעטפה את ההריון של גורו הוולנס, שנקלטה אחרי ניסיונות רבים במשך תקופה ארוכה, היו גם פחדים. כשהייתה כבר בשלב מתקדם מאוד בהריונה, נאלצה קרדשיאן לעבור ניתוח תוך רחמי עם חשש לחיי העובר, שעבר בהצלח. "יש לי הבנה וכבוד חדשים לאמהות שהיו צריכות להילחם על העוברים שלהן תוך כדי הריון", כתבה אחרי האירוע.

ברקר וכוכבת הריאליטי נישאו אחד לשנייה בחודש מאי של שנה שעברה, בחתונה יוקרתית שנערכה באיטליה הפסטורלית, בנוכחות של בני משפחה וחברים קרובים. כאמור, לשניהם יש גם ילדים מבני הזוג הקודמים שלהם: מייסון (13), פנלופה (10) וריין (8), אותם גורו הוולנס חולקת עם האקס המיתולוגי, סקוט דיסיק. ומהצד השני יש את אלבמה (17) ואטיאנה (23) אותם חולק המתופף עם אשתו לשעבר, שאנה מוקלר.

וואלה! סלבס ניסתה להצטלם עם בן אחותה כשעוד היה תינוק, אבל וויתרה אחרי שהוא פלט עלייה. תודה ריף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully