וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שעברה ניתוח פולשני: מצבה של קורטני קרדשיאן נחשף

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:45

כוכבת הריאליטי וגורו הוולנס, שעברה ניתוח פולשי בחודשי הריון מתקדמים להצלת חיי העובר שהיא נושאת בבטנה, מתאוששת בביתה בזמן שבעלה טראוויס ברקר ממשיך בסיבוב ההופעות עם להקת Blink182. וואלה! סלבס מנוחה וסעד

וואלה! סלבס שמעה שהריון יכול להיות זמן קסום ומרגש, אך זה לא אומר שהוא לא כולל בו סיכונים, כמו שגילתה כוכבת הריאליטי קורטני קרדשיאן בתחילת החודש, אחרי שהיא התאשפזה ונאלצה לעבור ניתוח תוך רחמי בעובר שלה.

מקור מקורב אל הכוכבת חושף את מצבה אחרי הפרוצדורה: "היא במצב הרבה יותר טוב מאז הניתוח. טראוויס מתקשר אליה כל הזמן כדי לבדוק אם היא בסדר", סיפר המקור על בעלה של הבכורה לבית קרדשיאן, טראוויס ברקר, שנאלץ להשאיר את אשתו בבית לצורך סיבוב ההופעות של הלהקה בה הוא מתופף, Blink-182.

"הוא לא יכול לחכות להיות איתה בבית והוא כל כך אסיר תודה על זה שהיא בסדר ושהתינוק שעתיד להיוולד בריא. קורטני כרגע מתמקדת בלקחת זמן לעצמה ולטיפול בגוף שלה. כולם במשפחה מרגישים טוב".

מוקדם יותר החודש, קרדשיאן וברקר צולמו מחוץ לבית חולים בלוס אנג'לס. אחרי מספר ימים של שמועות וספקולציות, כוכבת הריאליטי כתבה בחשבון האינסטגרם שלה מה עבר עליה באותם ימים מתוחים: "עברתי שלושה הריונות קלים בעבר ולא הייתי מוכנה לפחד שכרוך בניתוח עובר בתוך הרחם. אדם שלא התמודד עם סיטואציה דומה לא יוכל להבין את תחושת הפחד. יש לי הבנה וכבוד חדשים לאמהות שהיו צריכות להילחם על העוברים שלהן תוך כדי הריון".

וואלה! סלבס עושה פיפי על מקל בכל בוקר ונושאת תפילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully