וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב, הבן, דולצ'ה וגבאנה: קורטני קרדשיאן התחתנה

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 17:21

כוכבת הריאליטי נישאה למתופף טראוויס בארקר באחד האירועים הקישטיים ביותר שנראו לאחרונה. אז מה לבשו האחיות המפורסמות ומי לא הוזמן לאירוע הנוצץ? וואלה! סלבס באושר ועושר

קורטני קרדשיאן טראוויס בארקר חתונה/אינסטגרם

אחרי רומן שכלל שפע מזמוזים, טיולים מסביב לעולם והצהרות אהבה פומביות, קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר התחתנו. בני הזוג נישאו אמש (א') בפורטופינו שבאיטליה בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. מי שלקח חסות (או שת"פ) על האירוע הנוצץ היה המותג דולצ'ה וגבאנה, שסיפק הכל - משמלת הכלה ועד סידור השולחנות.

מי שליוו את קורטני ברגעים המרגשים היו קריס ג'נר והאחיות קים, קלואי, קנדל וקיילי - כולן בדולצ'ה וגבאנה כמובן. מי שבלטו בהיעדרם היו האח רוב קרדשיאן, פיט דיוודסון, בן הזוג של קריס קורי גאמבל ובן הזוג לשבר ואבי ילדיה של קורטני, סקוט דיסיק, שפשוט לא הוזמן. אאוץ'.

אחרי החופה, אליה הגיעה הכלה בשמלת מיני לבנה והינומה מטורפת, הגיעו האורחים לארוחת ערב ומסיבה. בין פסטות לקנלוני, נהנו המוזמנים מהופעה של אנדראה בוצ'לי, שהופיע גם בחתונה של קים וקניה ווסט.

"קורטני הייתה במצב רוח נהדר ולא דאגה לגבי שום פרט. איטליה היא המקום השמח שלה, והיא וטראוויס ידעו שיתחתנו שם מהפעם הראשונה בה ביקרו במדינה", סיפר מקורב לבני הזוג לערוץ E!. "לאורך כל האירוע, טראוויס היה מאוד קשוב אליה ודאג שהיא תהנה. אפשר להרגיש את האהבה ביניהם, הם נראו כל כך מאושרים יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

חבריהם הקרובים של בני הזוג, מאשין גאן קלי ומייגן פוקס , יחד עם חברים קרובים ואלמוניים יחסית של בני הזוג, הגיעו לאירוע באמצעות סירות פרטיות. ההגעה לטירה בה התקיימה המסיבה הייתה כרוכה במדרגות צרות, סיוט כאשר מנסים לעלות אותן בשמלה צמודה. באמת, תראו מה קרה לקנדל:

אורחי הכבוד בחתונה היו ילדיהם של בני הזוג פנלופה, מייסון וריין מהצד שלה ולאנדון, אלבמה ואטיאנה מהצד שלו.

וואלה! סלבס חולמת לאכול פסטה בחתונה שלה, אבל יודעת שתכתים את השמלה ברוטב עגבניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully