וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: קורטני קרדשיאן וטראוויס ברקר הביאו לעולם בן משותף

עודכן לאחרונה: 4.11.2023 / 18:59

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי האחות הבכורה לבית משפחת קרדשיאן ילדה את בנה המשותף הראשון שלה ושל המתופף טראוויס ברקר, אחרי הריון שלא עבר בקלות

קורטני קרדשיאן. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קורטני קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

המשפחה הכי מפורסמת בעולם ממשיכה לגדול: אחרי שבמהלך סוף השבוע החלו אתרי הרכילות לדווח כי קורטני קרדשיאן אושפזה בבית החולים לרגל הלידה, כעת מקור המקורב למשפחה אישר רשמית כי היא ילדה והביאה לעולם את בנה המשותף הראשון ביחד עם טראוויס ברקר, מתופף להקת בלינק 182.

על פי הדיווח ב-TMZ, קרדשיאן מאושפזת בבית החולים מאז יום שני, וטראוויס בארקר נצפה מגיע לשם וכך גם מכונית הריינג' רובר של קיילי ג'נר, אחות של קורטני, שנצפתה בחניון בית החולים. היום (שבת) אישר מקור רשמי המקורב למשפחה כי קורטני ילדה בשעה טובה בן מתוק שמצטרף כאמור למשפחה הענפה.

ההריון של הקרדשיאן בת ה- 44 לא עבר בקלות. בתחילת ספטמבר אושפזה הכוכבת בעקבות מצב חירום שהתגלה אצל העובר, והיא נאלצה לעבור ניתוח תוך רחמי שהציל את חייו. קרדשיאן העלתה פוסט עם תמונה שלה ושל בארקר אוחזים ידיים וכתבה: "אני אמשיך להודות לנצח לרופאים המדהימים שלי, שהצילו את חייו של התינוק. אני אמשיך להודות לבעלי שעזב את סיבוב ההופעות שלו, מיהר להתייצב לצידי בבית החולים וטיפל בי במסירות. הסלע שלי. ואמא שלי, תודה שהחזקת לי את היד תוך כדי".

קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר, 3 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר, 3 בספטמבר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גם הדרך עד ההריון לא הייתה קלה. השניים חשפו בעבר את הניסיונות והתהליכים שעברו במהלך סדרת הריאלטי המשפחתית, ושיתפו בכנות את הקשיים שחוו בדרך. על ההריון בישרו השניים בחודש יוני האחרון בדרך לא שגרתית, כיאה למשפחה ממנה מגיעה הכוכבת. בסרטון שהעלו לחשבונות האינסטגרם שלהם קורטני אחזה שלט ענקי במהלך הופעתו של טראוויס, כשעל השלט היא כתבה: "טראוויס, אני בהריון!", כרפרנס לקליפ מפורסם של הלהקה של ברקר.

את מין העובר הם חשפו שבוע לאחר ההכרזה על ההריון, וגם את הבשורה הזו עשו באמצעות סרטון שהעלו לרשתות החברתיות, במהלכו השניים התמזמזו, כהרגלם, בזמן שטראוויס מתופף וכשקונפטי כחול התעופף באוויר מסביבם. ואם תהיתם מה הולך להיות השם של הרך הנולד, על פי הפרסומים באתרי הרכילות המתופף כבר דאג לגלות כי השם הנבחר ככל הנראה יהיה רוקי. אבל בהתחשב בהיסטוריה המשפחתית בבחירת שמות, נאלץ לחכות עד שהבשורה תהיה רשמית.

השניים התחתנו במאי 2022 בחתונה מפוארת שנערכה בפורטופינו שבאיטליה בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. גם לקרדשיאן וגם לבארקר יש ילדים מבני הזוג הקודמים שלהם: מייסון (13), פנלופה (10) וריין (8) מהצד שלה, ולנדון (19), אלבמה (17) ואטיאנה (23) מהצד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully