וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטני קרדשיאן אושפזה כדי לעבור ניתוח תוך רחמי בעובר שלה

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 10:39

אחרי שבוע עמוס בשמועות וספקולציות, כוכבת הריאליטי חשפה שאושפזה בבית חולים כדי לעבור ניתוח להצלת חיי העובר שלה ושל טראוויס בארקר: "לא הייתי מוכנה לפחד שכרוך בניתוח עובר בתוך הרחם". וואלה! סלבס בריאות

בתחילת השבוע אתרי הרכילות מעבר לים פרסמו תמונות של קורטני קרדשיאן ובעלה המוזיקאי טראוויס בארקר, שעזבו בית חולים בלוס אנג'לס. בארקר, שהופיע עם להקת Blink182 באירופה, עלה במהירות על מטוס בשל "עניין משפחתי דחוף", אולם בני הזוג לא חשפו מה בדיוק קרה.

אמש (ד') קורטני חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שאושפזה כיוון שהעובר שלה עבר ניתוח וחייו ניצלו. קרדשיאן העלתה תמונה שלה ושל בארקר אוחזים ידיים וכתבה: "אני אמשיך להודות לנצח לרופאים המדהימים שלי, שהצילו את חייו של התינוק. אני אמשיך להודות לבעלי שעזב את סיבוב ההופעות שלו, מיהר להתייצב לצידי בבית החולים וטיפל בי במסירות. הסלע שלי. ואמא שלי, תודה שהחזקת לי את היד תוך כדי".

כוכבת הריאליטי המשיכה וכתבה על החוויה המורכבת: "עברתי שלושה הריונות קלים בעבר ולא הייתי מוכנה לפחד שכרוך בניתוח עובר בתוך הרחם. אדם שלא התמודד עם סיטואציה דומה לא יוכל להבין את תחושת הפחד. יש לי הבנה וכבוד חדשים לאמהות שהיו צריכות להילחם על העוברים שלהן תוך כדי הריון".

קרדשיאן ובארקר התחתנו לפני כשנה בחתונה מפוארת שנערכה בפורטופינו שבאיטליה בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. בחודש יוני האחרון קורטני בישרה שהם מצפים לילד משותף ראשון, אחרי שתיעדו את טיפולי הפוריות המפרכים שעברו בתכנית הריאליטי המשפחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully