וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחת רווחה: קורטני קרדשיאן שוחררה מבית החולים

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 11:49

אחרי ימים ארוכים של שמועות, ספקולציות ובעיקר שתיקות, קרדשיאן ובעלה טראוויס בארקר תועדו ביציאה מבית חולים בלוס אנג'לס. וואלה! סלבס אזעקת שווא

יותר מחודשיים עברו מאז הבת הבכורה למשפחה הכי מפורסמת בעולם, קורטני קרדשיאן (44), ובעלה המתופף טראוויס בארקר (47) בישרו שהם מצפים לילד משותף ראשון. הבשורה המשמחת הגיעה לאחר שקרדשיאן עברה טיפולי פוריות ארוכים שתועדו היטב לסדרת הריאליטי המשפחתית.

לפי אתר PageSix, השניים נצפו עוזבים את בית חולים בלוס אנג'לס כשהם מלווים במאבטחים. קורטני נראתה מעט מוטרדת בזמן שנכנסה לרכב השחור שחיכה להם כשבארקר לצידה. התמונות הגיעו לאחר סוף שבוע מתוח במיוחד, שהתחיל כשלהקת Blink182 הודיעה בחשבון הטוויטר שלה על דחיית סיבוב ההופעות שתוכנן באירופה: "בשל עניין משפחתי דחוף, טראוויס נאלץ לחזור לארצות הברית. ההופעות של גלזגו, בלפסט ודבלין נדחות. מידע נוסף יתפרסם בקרוב".

טראוויס בארקר בחדר תפילה, 1 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
״בשל עניין משפחתי דחוף, טראוויס נאלץ לחזור לארצות הברית״/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שעות לפני שפרסמה הלהקה את ההודעה, המוזיקאי העלה לסטורי תמונה של כרזה שעליה נכתב "ביחד אנחנו מתפללים" ותמונה נוספת של חדר תפילה בנמל התעופה של גלזגו. גרושתו של בארקר, שונה מוקלר, אמרה שהיא מתפללת עבור הזוג למרות שאינה יודעת בבירור מה קרה: "זה מובן שבכל פעם שהם צריכים לבטל הופעות, זה באמת עניין גדול. אני רק מתפללת שקורטני והתינוק בטוחים והכל בסדר".

קרדשיאן ובארקר התחתנו לפני כשנה בחתונה מפוארת שנערכה בפורטופינו שבאיטליה בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים. גם לקרדשיאן וגם לבארקר יש ילדים מבני הזוג הקודמים שלהם: מייסון (13), פנלופה (10) וריין (8) מהצד שלה, ולנדון (19), אלבמה (17) ואטיאנה (23) מהצד שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully