וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגידה, גירושים וסקי: הסקנדלים הכי גדולים של 2023

עודכן לאחרונה: 29.12.2023 / 8:56

השנה החולפת הייתה מלאה בשלל אירועים מטלטלים בהוליווד, חלקם גרמו לוואלה! סלבס לא לישון בלילות, לבכות בימים ולאכול בצורה חסרת פרופורציות. בקיצור, עוד יום של חול

שנת 2023 מתקרבת לקיצה המבורך והכוכבים בחו"ל סיפקו לנו לא מעט סקנדלים ושערוריות לאורך 12 החודשים האחרונים. וואלה! סלבס מודה שהיה לה קשה לבחור מתוך השפע הקיים, אבל לא הייתה לה ברירה אלא להתמקד במי שהצליחו לעורר קרינג', להתעלם מהמציאות ולספק לנו עוד ועוד תה לארוחת בוקר. קבלו אותם!

קניה ווסט, ביאנקה סנסורי ומין אוראלי בפומבי

ביאנקה סנסורי וקניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
ביאנקה סנסורי וקניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

ממש כמו תאונת רכבת בהילוך איטי, גם הבריאות הנפשית של קניה ווסט יצאה מכלל שליטה וזה היה מחזה מרהיב ומכאיב. הראפר לא נמצא בקו השפיות בשנים האחרונות, אבל נראה שהשנה נחצו כל גבולות הטעם הטוב. לוואלה! סלבס היה קשה לשים את האצבע על אירוע ספציפי בשנה שכללה אמירות אנטישמיות ובחירות אופנתיות מפוקפקות, אבל אז הגיע שיט בגונדולה שטרף את הקלפים.

בקיץ האחרון ווסט ואשתו ביאנקה סנסורי יצאו לטיול בלהות באיטליה. כל התמונות והציטוטים משם היו תמוהים, אבל השיא הגיע בסוף חודש אוגוסט, אז יצאו בני הזוג לשיט בונציה. ווסט תועד כשהוא יושב בישבן חשוף ואילו סנסורי רכונה אי שם ליד המפשעה שלו. אכן, מופת של טעם טוב.

המשטרה המקומית הודיעה שתחקור את התקרית ומקור ממשטרת ונציה אמר לאתר: "תיירים צריכים לעמוד בסטנדרטים מסוימים של לבוש בפומבי. התמונה של ווסט, ששט בסירה כשישבנו חשוף, עשתה שמות ברחבי העולם. המכנסיים של ווסט מופשלים וניתן לראות בבירור שבני הזוג נמצאים בסיטואציה אינטימית. אם התובע יחליט להגיש כתב אישום, נודיע להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המדרון החלקלק של גווינת' פאלטרו

גווינת' פאלטרו. GettyImages
גווינת' פאלטרו/GettyImages

גווינת' פאלטרו היא אישה שוואלה! סלבס מאוד אוהבת לשנוא. אחרי הכל, היא הופכת את המשימה הזו לקלה במיוחד עם כל מנטרת הוולנס לעשירים בלבד שהיא מציגה. גברת, תפסיקי לנסות להיראות נגישה ואורגנית כשאת פיזית עשויה מכסף.

בחודש מרץ השנה נפתח משפט מתוקשר ומסקרן במיוחד: פאלטרו נתבעה על ידי אופטימטריסט בשם טרי אנדרסון, שטען כי בשנת 2016 פאלטרו התנגשה בו במהלך חופשת סקי. כתוצאה מהפגיעה הוא סבל משברים בצלעות ונזק מוחי בלתי הפיך. לדבריו, פאלטרו אפילו לא נשארה לבדוק את מצבו ועזבה את המקום, בעוד שהוא הוטס לבית חולים.

אנדרסון דרש מהשחקנית 3.2 דולרים והיא טענה שהוא היה זה שהתנגש בה. היא תבעה פיצוי סמלי של דולר אחד בלבד ואף זכתה בו, אולם המשפט ששודר בטלוויזיה הפך לקרקס של חוסר מודעות. כאשר פאלטרו נשאלה איזה נזק נגרם לה מהתאונה, ענתה ברצינות גמורה "איבדתי חצי יום של גלישה". עורכי הדין שיתפו פעולה עם ההייפ וסטו מהנושא. במקרה אחד, השחקנית נשאלה איזה מתנות שלחה לטיילור סוויפט לכבוד חג המולד ובמקרה אחר, עורכת הדין שייצגה את הנתבע החמיאה לה על הגובה שלה.

ליזו היא בוסית מהגיהנום

ליזו נוגעת בציצי. אינסטגרם, צילום מסך
ליזו נוגעת בציצי/צילום מסך, אינסטגרם

איזה כיף היה לנו עם ליזו פעם, כשהיא הייתה אמנית סופר מוכשרת שלא מתביישת במראה החיצוני שלה, שמקדישה את כל פועלה להרמות ושוויון זכויות ויודעת לפתוח ג'ורה במקומות הנכונים.

כל זה השתנה בקיץ האחרון, אז שלוש רקדניות שעבדו בעבר עם הזמרת תבעו אותה ואת חברת ההפקה שלה. בכתב התביעה שהגישו הנשים נטען שהן סבלו מהטרדות מיניות, אפליה, תקיפה וכליאת שווא, וסביבת עבודה עוינת. הזמרת הכחישה את הטענות נגדה ואמרה שזו שערוריה, אולם חודש לאחר מכן הוגשה תביעה דומה. הפעם נטען כי מאחורי הקלעים, העובדים ספגו הטרדות על רקע אמונות דתיות, אפליה, הדחה לשימוש בסמים ועוד.

גם התביעה השניה זכתה להכחשות מצד הזמרת וצוות יחסי הציבור שלה, חבורת אנשים שלא ישנו הרבה בחודשים האחרונים וטענו שמדובר ב"תביעה שהיא למעשה תעלול יח"צני מגוחך".

מילה קוניס ואשטון קוצ'ר מרימים לאנס מורשע

אשטון קוצ'ר, מילה קוניס. splash
אשטון קוצ'ר, מילה קוניס/splash

בחודש ספטמבר האחרון, שבריר שניה לפני שהחיים של כולנו השתנו לצמיתות, השחקן דני מסטרסון שכיכב בתכנית "מופע שנות ה-70" הורשע באונס. השופטת הטילה עליו עונש של 30 שנים עד מאסר עולם וכולנו נשמנו לרווחה כי אתם יודעים איך זה במשפטי אונס, עבודות שירות הן תמיד אופציה.

מי שהעידו לטובתו של מסטרסון הם חבריו הקרובים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס. בימים כתיקונם השניים תורמים לארגוני צדקה, מקימים קרנות והיו בין הקולות הבוטלים לתמוך באוקראינה כשהרוסים פלשו.

במכתב שהגישו השניים לבית המשפט, הם טענו שהאנס המורשע הוא "דמות לחיקוי" ו"מאוד כנה". קוצ'ר כתב "בכל 25 שנות החברות שלנו אני לא זוכר פעם אחת בה הוא שיקר לי, הוא אחד מהאנשים היחידים שאסמוך עליהם בחדר לבד עם הבת והבן שלי". מצידה של קוניס היא העידה שמסטרסון הוא: "בעל אופי יוצא דופן. הייתה לו השפעה חיובית משמעותית בחיי".

המכתב הביא את השניים לפתחו של קנסול, אחרי מבול של תגובות זועמות. הם הוציאו סרטון התנצלות רפה אותו חסמו לתגובות והורידו פרופיל בתקווה שהסערה תחלוף. היא לא, חמודים.

אריאנה גרנדה הורסת משפחות

אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר. טוויטר, צילום מסך
אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר/צילום מסך, טוויטר

וואלה! סלבס מעולם לא הבינה את הבחירות הרומנטיות של אריאנה גרנדה, אישה נאה ומוכשרת לכל הדעות שמקפידה לבחור בני זוג הרבה מתחת לרמה שלה. כן פיט דיוויסון אנחנו מסתכלות עליך ומזכירות שמקלחת זה מקום בו מבקרים אחת ליום לפחות.

לפני כחצי שנה אתרי רכילות מעבר לים דיווחו שגרנדה ובעלה בשנתיים האחרונות, איש הנדל"ן דלטון גומז, נמצאים במשבר חריף בזוגיות. במקביל השחקן אית'ן סלייטר, שצילם סרט לצידה של הזמרת בבריטניה, הגיש בקשה לגירושים מאשתו, זמן קצר אחרי שהביאה לעולם את בנם הבכור. מדובר באדם עם כריזמה של צנצנת מיוקל, כן?

גרנדה וסלייטר הגישו שניהם בקשות לגירושים מבני הזוג שלהם ובמקביל התמודדו עם האשמות קשות בנוגע לרומן שניהלו. הם הקפידו שלא להיראות יחד בפומבי כדי לנסות ולהוריד את עוצמת הלהבות, אבל מוקדם יותר השבוע כבר יצאו יחד מבלי להסתתר. יש לנו תחושה שזה יסתיים בבכי, ולא של התינוק של סלייטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully