וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התמיכה בעזה: קריאות להחרים את טיילור סוויפט

14.12.2023 / 10:53

הזמרת טיילור סוויפט נצפתה כביכול יוצאת ממופע סטנדאפ שהכנסותיו נתרמו לשיקום רצועת עזה וחטפה ביקורות רבות, אחת מהן היא מהעיתונאית השנוייה במחלוקת, מייגן קלי שקראה להחרים אותה. אך האם היא באמת הייתה באירוע? וואלה! סלבס סטוקינג

כחלק מההיסטריה סביב דעותיהם הפוליטיות של הסלבס בביצה הבינלאומית, גם הזמרת טיילור סוויפט מצאה את עצמה נרדפת על ידי מעריצים מכל הקשת הפוליטית שניסו ועודם מנסים להפעיל עלייה לחץ כדי לתפוס צד.

במהלך סוף השבוע האחרון תועדה הכוכבת יחד עם החבורה שלה, סלינה גומז, קארה דלווין, זואי קרביץ ואניה טיילור ג'וי, כשהן יוצאות כביכול ממופע הסטנדאפ של הקומיקאי רמי יוסף, שהכנסותיו נתרמו לשיקום רצועת עזה. האינטרנט מיהר להתמלא בתגובות לכאן או לכאן ובין מבקריה של סוויפט נמצאת גם העיתונאית הרפובליקנית מיגן קלי.

קלי פתחה על הזמרת בתוכנית הבוקר שלה, "The Megyn Kelly Show": "מדובר בקבוצה שמכון החקר "NGO Monitor" תיאר בתור פוליטית מאוד, ושמציגה נקודת מבט סובייקטיבית מאוד וחד צדדית על המלחמה בין ישראל לפלסטין. הם מתעלמים מכל אחריות פלסטינים לאבדות ותורמים לדמוניזציה של ישראל. זאת הקבוצה שטיילור סוויפט חשבה שיהיה כיף לגייס כסף בשבילה, להגיע לאירוע גיוס הכספים שלה והיא חייבת לישראלים וליהודים אמריקאים התנצלות".

"אני מקווה שהם יחרימו את האירועים שלה עד שהיא תתייחס לנושא כי להגיע לאירוע הזה היה לא בסדר, זה היה לא בסדר! תעשי גוגל, תראי מה הם עושים בעזה להומואים, תראי מה הם עושים עם זכויות נשים בעזה, טיילור. אחרת פשוט תסתמי את הפה שלך בנוגע לנושאים האלה. את בבירור לא יודעת כלום", אמרה קלי מדם ליבה.

אבל אם עוצרים רגע ונכנסים לחור השחור שנקרא פיד הסוויפטיות בטיקטוק, מגיעים לשלל חוקרים וחוקרות מיומנים בצורה מטרידה שיכולים לתת פייט לשב"כ. חלקם טוענים שהכוכבת בכלל לא הייתה במופע עצמו, אלא הגיעה לאסוף משם את גומז והחברות, ומשם החבורה המשיכה הלאה בערב שלהן. לגבי הגעתן של הבנות האחרות לאירוע התרמת הכספים, כבר הבנו קודם שהן נגדנו אז לא מדובר באיזה גילוי מרגש.

למי שפחות מעורב בתעשיית החדשות האמריקאית, נספר שהעיתונאית הגישה בעברה תוכנית יומית ברשת NBC, היא גם סיקרה והגיעה לפאנלים כדי לתת פרשנות באירועים מיוחדים. קלי פוטרה מרשת NBC בשנת 2018 אחרי שטענה שאם אדם לבן צובע את הפנים שלו בשחור בליל כל הקדושים כמחוות הערצה לא מדובר בבלאק פייס אלא במחוות הערצה. הפריצה שלה בתחום קרתה בערוץ פוקס ניוז בתור כתבת משפט בוושיטנגטון הבירה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קים קרדשיאן טיילור סוויפט. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קים קרדשיאן טיילור סוויפט/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

אפשר להבין מה הסיבה שמחפשים בנרות את ההצרות הפוליטיות של הכוכבת בהתחשב בזה שרק לאחרונה נבחרה לאשת השנה של מגזין טיים, ואת הראיון הראשון שלה מזה שנים ניצלה כדי לסגור חשבונות בנושא אחר לחלוטין: "זאת הייתה שיחת טלפון שהוקלטה בצורה לא חוקית, שקים קרדשיאן ערכה ופרסמה כדי להגיד לכולם שאני שקרנית".

"אל תטעו, הקריירה שלי נלקחה ממני. חשבתי שהרגע הזה הולך להגדיר אותי בצורה שלילית למשך שארית חיי", סיפרה סוויפט במבט לאחור על השערורייה מול הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט סביב השיר שלו "Famous", בו הוא מתייחס לזמרת: "הפכתי את הכלבה הזאת למפורסמת".

לפני יציאת השיר בשנת 2016, פרסמה אשתו לשעבר של הראפר, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שיחה ערוכה ומפוברקת בו נשמע כאילו ווסט קיבל אישור לשורה המעליבה וגם לדמות השעווה העירומה של הזמרת שהוצגה בקליפ לשיר. שנים לאחר מכן פורסמה הגרסה המלאה של השיחה בה נחשפה האמת.

וואלה! סלבס עשתה ניסתה לעשות סטוקינג לאקס ובטעות עשתה לייק לתמונה מ- 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully