וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרו צד: טיילור סוויפט וסלינה גומז הגיעו למופע שהכנסותיו ייתרמו לעזה

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 13:29

טיילור סוויפט וסלינה גומז התפנו משפע העיסוקים שלהן כדי לצאת לבילוי לילי בניו יורק, ובחרו במופע סטנדאפ שכל הכנסותיו נתרמות לשיקום הרצועה. וואלה! סלבס דם רע

חלפו למעלה מחודשיים מאז שחמאס תקף את יישובי הדרום ופתח במלחמה על ישראל. בניגוד לאמנים רבים שהביעו את דעתם ובחרו צד, טיילור סוויפט החליטה להישאר צנצנת המיונז שהיא ולא התייחסה לנעשה. כל זה השתנה בסוף השבוע האחרון, בו לא הביעה עמדה נחרצת אבל לפעמים מעשים אומרים יותר מאשר עוד סטורי מתיש.

סוויפט וסלינה גומז הגיעו לבילוי לילי בניו יורק ובחרו במופע סטנדאפ של רמי יוסף, אשר כל הכנסותיו נתרמו לשיקום הרצועה. לאחר מכן תועדו השתיים ביציאה מפיצריה יחד עם קארה דלווין, זואי קרביץ ואניה טיילור ג'וי.

מקורבים סיפרו ל-Page Six על הבילוי: "הבנות נהנו מאוד מהמופע. טיילור הייתה נחמדה מאוד לאנשים שעבדו מאחורי הקלעים ולפועלי הבמה".

נראה שהבחירה של סוויפט בהופעה אינה מקרית, והיא הגיעה אחרי שמעריצים רבים העבירו ביקורת על השתיקה שלה. אחרי שנבחרה להיות אשת השנה של מגזין "טיים", הרשתות החברתיות התמלאו בביקורות נגד השתיקה שלה.

"אני מעריצה אותה כבר 15 שנים, אבל זו בושה שאשת השנה של המגזין לא יכולה להגיד מה דעתה על החרפה הכי גדולה שמתרחשת".

גומז עצמה הגיבה לאירועים כבר בחודש שעבר, אולם הסתבכה עם הגולשים והספיקה לעזוב את הרשתות החברתיות ולחזור אליהן. בתחילה כתבה "הלב שלי נשבר מלראות את הזוועה, השנאה, האלימות והטרור המתרחשים בעולם", והעמוד של מותג הביוטי שבבעלותה העלה טקסט ארוך בו נכתב "אלפי אזרחים פלסטינים חפים מפשע נהרגו בהפצצות של ישראל, ומיליונים איבדו את ביתם ונותרו ללא גישה לאוכל, מים, תרופות ומצרכים בסיסיים להישרדות. חלק גדול מהקורבנות האלה הם ילדים. חובה להגן על אזרחים פלסטינים, נקודה".

בהמשך נכתב: "אנחנו שבורי לב ממתקפת הטרור הנוראית נגד אזרחים חפים מפשע בישראל בשבעה באוקטובר, גם חלק גדול מהם ילדים. אין סיטואציה שבה התקפות על אזרחים הן מקובלות. אנחנו מגנים בחריפות כל צורה של אנטישמיות ואסלאמופוביה".

וואלה! סלבס הבינה כבר מזמן שהאישה היחידה עליה ניתן לסמוך היא הזמרת האהובה עליה, דפנה דקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully