וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קראו לי שקרנית": טיילור סוויפט סוגרת חשבון עם קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 7.12.2023 / 11:43

הזמרת שנבחרה להיות אשת השנה של מגזין "טיים" ניצלה את הבמה כדי לסגור כמה חשבונות שנשארו פתוחים, והתייחסה בין היתר גם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן והשיחה הידועה לשמצה. וואלה! סלבס דם רע

השנה החולפת הייתה עמוסה בהתרחשויות עבור טיילור סוויפט, שכבשה פסגה נוספת אתמול (ד') לאחר שנבחרה להיות אשת השנה של מגזין "טיים". בראיון ארוך שהתקיים עמה, סוויפט לא שכחה לפתוח פצעים ישנים ולהיכנס, שוב, בקים קראדשיאן וקניה ווסט.

כדי להבין כמו שצריך את משמעות הדברים שהיא אמרה חשוב לזכור את התקרית שהתרחשה בשנת 2008, אז ווסט עלה על במת טקס ה- VMA בזמן נאום הזכיה של סוויפט וטען שהזמרת אמנם מוכשרת, אך מי שהייתה אמורה לזכות היא בכלל ביונסה, שישבה מובכת בקהל ונעה באי נוחות בכיסא.

בשנת 2016, לפני יציאת השיר "Famous" של ווסט בו נכתב "הפכתי את הכלבה הזאת למפורסמת" על הזמרת, פרסמה כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן שיחת טלפון שקיים הראפר עם סוויפט בחשבון הסנאפצ'אט שלה. בשיחה טיילור כביכול מסכימה שקניה יכנה אותה כלבה. שנים לאחר מכן התגלה שהשיחה הייתה מפוברקת.

בעקבות התקריות סוויפט נעלמה ועברה לגור יחד עם בן הזוג שלה בזמנו, ג'ו אלווין, באנגליה: "זאת הייתה שיחת טלפון שהוקלטה בצורה לא חוקית, שקים קרדשיאן ערכה ופרסמה כדי להגיד לכולם שאני שקרנית. אל תטעו, הקריירה שלי נלקחה ממני. חשבתי שהרגע הזה הולך להגדיר אותי בצורה שלילית למשך שארית חיי", סיפרה בראיון למגזין, במבט לאחור על הכל.

על אף שהוכח שהשיחה לא אמיתית, קרדשיאן הגנה על עצמה ואמרה שהייתה חייבת לשמור על מי שהיה אז בעלה, אבל מבחינת סוויפט זה לא היה מספיק: "זה מוטט אותי מבחינה פסיכולוגית עד שהגעתי למקום שלא הייתי בו לפני זה", נזכרה הזמרת בראיון.

"עברתי למדינה זרה, לא עזבתי את הבית ששכרנו במשך שנה. הייתי מפחדת לענות לשיחות טלפון והרחקתי מעצמי את רוב האנשים בחיי בגלל שלא סמכתי על אף אחד יותר". אך למרות כל מה שעברה, היא מספרת שעכשיו היא במקום טוב מכל בחינה אפשרית: "אני הכי גאה ושמחה שאי פעם הייתי, אני מסופקת מבחינה יצירתית והכי חופשייה שהייתי אי פעם".

הזמרת לא שכחה לספק פרטים על מערכת היחסים עם שחקן ה- NFL טראוויס קלסי: "הכל התחיל כשטראוויס ברוב מתיקות, פשוט דיבר עליי בפודקאסט ואני חשבתי שזה היה מגניב בטירוף. התחלנו לבלות מיד אחר כך, אז היה לנו יחסית הרבה זמן בלי שאף אחד ידע, דבר שאני מאוד מודה עליו כי זכינו באמת להכיר אחד את השנייה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"כשהגעתי למשחק הראשון, היינו כבר זוג. אני חושבת שכמה אנשים חושבים שהם ראו את הדייט הראשון שלנו במשחק הזה. בחיים לא היינו יכולים להיות פסיכופטים מספיק בשביל לצאת לעין הציבור כבר בדייט הראשון. כשאומרים שמערכת יחסים נמצאת בעין הציבור זה בעצם אומר שאני הולכת לראות אותו עושה מה שהוא אוהב, אנחנו נמצאים שם אחד בשביל השנייה, יש גם אנשים מסביב אבל לנו לא אכפת", אמרה הכוכבת המאוהבת.

אחרי ההופעות שהפכו ליותר ויותר תכופות בתור המעודדת של קלסי, הגיעו ביקורות ממעריצי פוטבול על כך שמראים אותה יותר מידי פעמים על המסך:"אני לא יודעת איך הם יודעים באיזו סוויטה אני, יש מצלמה במרחק של בערך שמונה מאות מטרים ממני ואני לא יודעת איפה היא. גם אין לי מושג מתי שמים אותי בשידור, אז אני לא יודעת אם מראים אותי 17 פעמים או פעם אחת", סיפרה.

כך או כך, היא לא נותנת לאותם אנשים לפגוע בה: "אני שם רק כדי לתמוך בטראוויס, אין לי מודעות לזה שמראים אותי יותר מידי ומעצבים כמה אבות, בראד'ז או צ'אד'ז", צחקה סוויפט על אלה שמתנגדים לנוכחות שלה שם. "מסתבר שפוטבול זה ממש מגניב, פספסתי כל החיים", הוסיפה.

למרות שהדברים שהיא אומרת לגבי בן הזוג החדש מקסימים, הוא היה זה שהקדים אותה כשסיפר על הקשר שלהם, וכמה שהיא מרגשת אותו: "מעולם לא הייתי בן אדם של מילים, אבל להיות איתה, לראות כמה טיילור חכמה, זה פוצץ לי את המוח. אני לומד דברים חדשים כל יום. היא קורעת מצחוק, גאונה. זה נס איך שהחיים יכולים להפוך לפעמים לשירה".

וואלה! סלבס ניסתה לשיר. זה נגמר באירוע רב נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully