וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת יוצאת לאור: טיילור סוויפט וקים קרדשיאן פותחות פה אחת על השניה

18.7.2016 / 11:36

המלחמה בין קניה ווסט וטיילור סוויפט לא מגיעה לסופה. אחרי סערת הקליפ, בו ראו את טיילור וכוכבים נוספים עירומים כביום בהיוולדם, עכשיו מצטרפת למלחמה גם שרת ההגנה, קים קרדשיאן שחושפת הקלטה שלא משאירה את סוויפט אדישה. וואלה! סלבס שוברת את האינטרנט

אתר רשמי

הכל החל בשלהי 2009, ברגע הגדול על במת טקס פרסי המוזיקה בו ניצחה נסיכת הפופ, טיילור סוויפט, את מלכת הפופ - ביונסה. הדבר כל כך הכעיס את מר קנייה ווסט, שהחליט על דעת עצמו לעלות על הבמה ולחטוף לסוויפט את הפרס הנוצץ ובעצם להקדיש אותו לביונסה. טיילור ההמומה נשארה ללא מילים וירדה מהבמה, זה היה הרגע בו התעשייה התחלקה לשניים טים קניה וטים טייילור, מאבק שנמשך שנים.

עוד ברכילות
שלומית מלכה הנמחה החדשה של 'דה וויס'
שיתוף הפעולה היוקרתי של אילנית לוי ומיקי בוגנים

קים קרדישאן וקניה ווסט בנשף הגאלה במטרופוליטן, מאי 2016. GettyImages
שלא תעזו להתעסק איתנו/GettyImages

לפני כמה שבועות, קניה המגלומן הוציא בקול גדול את האלבום החדש שלו, וכמה ימים לאחר מכן יצא הקליפ מתוך האלבום של השיר 'famous" - בו טיילור עירומה לגמרי. אם לא די בכך, בשיר הוא פונה אליה כ"כלבה שלי" והמשפט המפורסם "בזכותי היא מפורסמת", מה שגרם לקהל המעריצים של טיילור לצאת מכליו.

הסאגה לא נגמרה כאן, כי מיד לאחר מכן - שחרר קניה תגובה שסוויפט ידעה על השיר ועל הקליפ, כך שאין לה באמת על מה להתלונן. הזמרת הבלונדינית טענה כי לא ידעה ומיד תעשיית המוזיקה עמדה לצידה. התקרית, כך נראה הרגיזה לא רק את ווסט, כי אם גם את אשתו, קים קרדשיאן, שמיהרה להעלות סרטון בו נראה קניה מדבר עם טיילור ומעדכן אותה במה שהולך לקרות. בסרטון אף שומעים את סוויפט מודה לו שהוא מעדכן אותה, מכבד אותה והשיר ממש לא פוגע ברגשות שלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טיילור סוויפט בגיליון מאי 2016 של ווג. מרט ומרקוס, סריקה
לא מפחדת מאף אחד./סריקה, מרט ומרקוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נשארת חייבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן לילה, הסרטון שקימי העלתה הגיע למיליוני צפיות בכל האתרים, בכל הרשתות החברתיות, ואין ספור שיתופים. רגע, כי יש המשך - טיילור לא נשארה חייבת והעלתה ציוץ בטוויטר בו היא מסבירה כי לא שמעה את השיר, ושהיא רק עודכנה על ידי ווסט במילים שבשיר ולא עודכנה לגבי הקליפ, "רציתי להאמין לקניה שאמר שאני יאהב את השיר, עד כמה שרציתי לאהוב את השיר מעולם לא שמעתי אותו", כתבה הזמרת, "איך אפשר לאשר משהו אם אין לה מושג מהו?" היא מסיימת את הציוץ, " מעולם לא רציתי להיות חלק מהמלחמה הזאת עוד משנת 2009".

וואלה! סלבס מחכה למלחמת הטוויטר של ירדנה ארזי ושלומית אהרון

למי אתם מאמינים לנסיכת הפופ או למלך הפרובוקציות? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully