וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעודדת שלו: טיילור סוויפט הגיעה למשחק נוסף של טרוויס קלסי

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:56

הזמרת טיילור סוויפט ממשיכה לדלג בין יבשות ואחרי שבילתה כמה ימים עם בן הזוג, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי, באחוזה המפוארת שלו, היא נצפתה מקפצת ומעודדת אותו בהתרגשות ביציע. וואלה! סלבס מלך הלבבות

היה קשה שלא להתרגש מהמחווה והמחשבה אחרי שמקורבים לפאוור קאפל החדש של עולם הבידור, הזמרת טיילור סוויפט וכוכב ה- NFL טרוויס קלסי, סיפרו שאחד מהדברים שהיו בראש סדר העדיפויות של קלסי ברכישת אחוזת הפאר החדשה שלו הוא עניין הבטיחות והפרטיות, כדי שיהיה לזמרת כמה שיותר נעים לשהות איתו.

למרות שזה לא משהו שוואלה! סלבס רגילה אליו, נראה שמערכת היחסים הזאת הדדית וסוויפט החזירה לו באותו המטבע בכך שהגיעה פעם נוספת אתמול (א'), לאחד מהמשחקים שלו כדי לעודד מהיציע. למרות ההיסטריה סביב הכוכבת בכל רגע נתון, נשמע שחבריו לקבוצה של קלסי דווקא לא מתלוננים: "הם עדיין בשוק מהכל, בכל זאת הוא יוצא עם ה-טיילור סוויפט", סיפר מקורב ל- People.

"הם רואים כמה היא בן אדם עם רגליים על הקרקע כשהיא מבלה עם החברים והמשפחה שלו", הוסיף המעורבב בברנז'ה של הליגה. מעבר לך, הוא גם שפך קצת תה על איפה עומדת מערכת היחסים של השניים בימים אלה: "שניהם מאוד חרוצים, והוא יודע שהמוזיקה זה משהו שהוא שלה, ולו יש את מה ששלו".

"טראוויס מבין את גבולות הגזרה של מערכת היחסים וכמו שהוא אמר, הוא מבין שהם גדלים ביחד. מערכת היחסים שלהם היא לגבי שניהם, הוא מעריך את טיילור על מי שהיא וכנ"ל עלייה", סיכם המקורב את הנושא.

רק בחודש שעבר גם קלסי חצה יבשות כדי להגיע להופעתה של הזמרת בבואנוס איירס שבארגנטינה כחלק מסיבוב ההופעות שלה "Eras", וכמובן קשה לשכוח את הנשיקה שלהם בפגישה המתרגשת מאחורי הקלעים.

לא הרבה לאחר מכן, שחקן הפוטבול דיבר בפעם הראשונה על הקשר עם הכוכבת: "מעולם לא הייתי בן אדם של מילים, אבל להיות איתה, לראות כמה טיילור חכמה, זה פוצץ לי את המוח. אני לומד דברים חדשים כל יום. היא קורעת מצחוק, גאונה. זה נס איך שהחיים יכולים להפוך לפעמים לשירה", הודה הבחור המאוהב.

וואלה! סלבס יצאה פעם עם שחקן כדורגל עד שהוא התחיל לבעוט בה מתוך שינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully