וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, רותח לוהט: הנשיקה של טיילור סוויפט וטרוויס קלסי

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 12:48

מערכת היחסים שמסעירה את העולם ושוברת את הרשת כל פעם מחדש בין זמרת הפופ המצליחה טיילור סוויפט לכוכב ה- NFL טרוויס קלסי מעלה הילוך כשבמהלך הופעתה בארגנטינה השניים נתפסו מתנשקים. וואלה! סלבס לאבי דאבי

אהבה חדשה היא תמיד מרגשת ומלאה בפרפרים בבטן, או שזה בכלל חרדה, וואלה! סלבס עוד לא למדה להבדיל. מי שאולי כן יודעת מה היא אהבת אמת היא הזמרת טיילור סוויפט ששוברת בימים אלה כמעט כל שיא אפשרי עם המוזיקה שלה, סיבוב ההופעות המוצלח וגם עם הזוגיות החדשה עם שחקן ה- NFL טרוויס קלסי.

אחרי שמועות רבות סביב הגעתו של קלסי להופעתה של סוויפט בבואנוס איירס שבארגנטינה, שחקן הפוטבול לא אכזב והגיע לצפות בבת הזוג שלו מופיעה במהלך סוף השבוע (שבת) במשך שלוש שעות מתא ה- VIP בו בילה את מהלך ההופעה. בסיום המופע הלך שחקן הפוטבול למאחורי הקלעים כדי לברך את טיי טיי שהתרגשה לראות אותו וכמו ילדה מאוהבת, רצה לכיוונו וקפצה עליו בחיבוק ונשיקה.

אם חשבתם שזה מרגש, כשביצעה את השיר "Karma" שינתה סוויפט את המילים עם איזכור ברור לקלסי: "Karma is the guy on the Chiefs, coming straight home to me", הזכירה את שם הקבוצה של שחקן הפוטבול, צחקה, וגרמה לקהל לאבד את כל האוויר שהיה להם בריאות מרוב צרחות.

ההופעה עצמה התקיימה באיחור מהמועד המתוכנן בעקבות אילוצי מזג אוויר, אך בהודעה שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, לא נשמע שהזמרת מתלוננת: "זה אומר שיש לי יותר זמן לבלות בארגנטינה", כתבה.

השאלה האם יצטרף אלייה לביקור גם בדרום אפריקה החלה לצוף ואם חששתם לצד המקצועי בחייו של קלסי, שנמצא עכשיו במהלכה של עונת פוטבול מוצלחת, הסירו דאגה מליבכם: "הוא צריך לחזור לאימון ביום שני", סיפר מקורב שמעורבב בברנז'ה של הליגה ל- Page SIx.

הפעם הקודמת בה נראו צמודים הייתה במסיבת האפטר פארטי אחרי ששיחק כוכב ה- NFL עם קבוצתו. לפני שהגיעו למסיבה עצמה, חלקו השניים נסיעה רומנטית בשקיעה לכיוון המסעדה, בה בילו עם החברים והמשפחה של קלסי.

וואלה! סלבס נסעה פעם לפתח תקווה בשביל אהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully